محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

پوست سبزه چه رنگ لباسی بهش میاد


چه رنگ لباسى به پوست سبزه میاد - زیبامون


توناژ پوست


توناژ پوست اکثر افراد سبزه سرد است و اغلب این افراد در دسته گرم قرار دارند حتی افرادی که دارای پوست زیتونی و مایل به سبز هستند نیز سرد محسوب نمی شوندو فقط خیلی هم گرم نیستند.


این افراد نباید رنگ های سرد بپوشند زیرا رنگ های سرد با پوست شان تناسب خوبی ندارند و چهره را کدر و وا رفته نشان می دهد پس بهتر است رنگ های گرمی مانند نارنجی، قهوه ای، زرشکی انتخاب کنند و در صورت پوشیدن لباس با رنگ سرد مثل مانتو آبی حتما لباس های دیگری از رنگ گرم (مثلا شال قرمز) انتخاب کنید که سردی آن را خنثی بکند




رنگ گرم

اگر شما تمایل دارید لباسهایی که رنگ آن ها سرد است را برای پوشیدن انتخاب نمایید بهتر است رنگ سایر لباسهایتان را از بین رنگ های گرم انتخاب کنید تا چهره تان جذابیت خودش را از دست ندهد. بهترین رنگ های گرم برای پوستی سبزه رنگ هایی نظیر قهوه ای و زرشکی و نارنجی می باشند.




نکته مهم


اینکه یک لباس زیبا و باکیفیت تهیه کنید خیلی خوب است اما  بکار بردن سبک‌ ها و رنگ‌ های مناسب با رنگ پوست شما نکته مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید تا لباس در تن شما جذابیت داشته باشد و به اصطلاح خودش را نشان دهد.


سعی کنید رنگ پوست خود را بخوبی بشناسید تا در انتخاب رنگ لباس براحتی تصمیم بگیرید. اگر پوست تیره ای دارید از رنگ لباس مناسب برای پوست های تیره استفاده کنید.





زرشکی و خرمایی 


 پیشنهاد می کنیم در روزهای سرد سال حتما پالتو یا بارانی زرشکی بپوشید ، زرشکی جلوۀ زیبایی شما را دوچندان خواهد کرد.


سبز زیتونی


 لباس هایی سبز با تُن زیتونی در تن افراد سبزه بسیار خودنمایی می کند.



رنگ لباس های زرد


 شاید تا بحال خیلی شنیده باشید که این رنگ یکی از بهترین رنگ ها است که برای افراد سبزه مناسب تر است و جذابیت خاصی به فرم صورت آنها می دهد. لباس مجلسی با رنگ زرد و روشن می تواند انتخاب فوق العاده، ایده آل و مناسب برای این افراد باشد.




رنگ مورد علاقه


 اگر رنگ مورد علاقه شما در طیف رنگ های نامناسب پوست شما قرار دارد، می توانید آن را با ترکیب سایر رنگ ها، به استایل خود اضافه کنید و حتی می توانید با آزمایش طیف گسترده ای از رنگ ها، رنگ مناسب پوست خود را بیابید.



رنگ پوست خواننده معروف


اگر پوست شما همرنگ پوست جاستین تیمبرلیک (Justin Timberlake) ، یکی از بازیگران مشهور آمریکایی ، است؛ بهتر است لباس هایی به رنگ های آبی کمرنگ، صورتی کمرنگ، بنفش کمرنگ، زرد کمرنگ و رنگ هایی خنثی مثل بژ روشن و خاکستری روشن به تن کنید. در مقابل از پوشیدن لباس هایی با رنگ های اصلی و تند، همچنین رنگ های سیاه و سفید خود داری کنید. این رنگ ها تناسبی با چهره شما نخواند داشت.




از اینستا ما دیدن فرمایید تمام محصولات ترکیه هستند و به ایران ارسالی داریم


instagram.com/up.turkish_shop


پیراهن هاوایی مردانه چیست؟



⭐️4روش ست کردن مناسب پیراهن هاوایی - ایران پوشاک


مقدمه


پیراهن هایی با یقه باز، آستین گشاد و دکمه هایی که گاه در تمام طول لباس و گاه تنها تا بالای سینه قراردارند،  با طرح های مختلف و جذاب روی پارچه ی ظریف و خنک که به پیراهن مردانه هاوایی معروف است، 


در دهه 1960 پیراهن هاوایی کاملا همه گیر شده بود و پس از گذشت 5 سال برندهای گران قیمتی مانند گوچی شروع به تولید پیراهن های هاوایی با طراح های الهام گرفته از نمادهای ژاپنی کردند که با استقبال فراوانی مواجه شد. تاریخچه پیراهن هاوایی به ما می گوید مردم در آن زمان به دنبال این بودند که مقداری نور، رنگ و شادابی وارد زندگی خود کنند. در واقع پوشیدن یک پیراهن هاوایی با رنگ و طرح خاص و شاد می توانست روز یک نفر را بسازد.

ناگفته نماند که در ایران بنام پیراهن بامشادی هم معروف است



ست کردن رنگ ها با پیراهن هاوایی


اگر یک پیراهن هاوایی با رنگ های سبز، قرمز، آبی، نارنجی و قهوه ای دارید می توانید آن را با شلوارهای کرم یا خاکی ست کنید.


علاوه بر این شما می توانید پیراهن هاوایی با رنگ های سفید، کرم و خاکستری را با رنگ های متضاد مشکی، آبی یا سرمه ای استفاده کنید.


استفاده از پیراهن هاوایی با رنگ های مشکی، قرمز تیره و به طور کلی تیره تر با شلوارک های تیره و تک رنگ یا شلوار جین آبی بهترین شکل را دارند.


پیراهن های هاوایی بنفش، صورتی، برنز، خاکستری، سبز و آبی با شلوارهای مشکی یا سرمه ای کاملا ست هستند.



پیراهن های هاوایی را می توان با شلوار کتان و جین و هر شلوار راحتی به تن کنید. پیراهن های هاوایی را هرگز با شلوارهای طرح دار نپوشید. برای شیک شدن از شلوار و یا شلوارک های ساده و ست با رنگ پیراهن تان به تن کنید.



همه پسند


هنگام خرید پیراهن هاوایی ، بهتر است دو یا سه تا از آنها را بخرید ، زیرا این دختر ، خواهر شما ، همسرتان یا حتی مادر شما به محض این که از آنها مدل تهیه کند این پیراهن رنگارنگ و شاد را می بیند. آنها این کار را خواهند کرد. “اما علی رغم این تبلیغات منفی ، آقایان هنوز در حال خرید این پیراهن ها بودند


دقت در لباسهای دیگر


 آن را با چه رنگ دیگری ترکیب کنید. در واقع ، چون پیراهن هاوایی طرح دار و پر از اشکال مختلف است ، اگر در تنظیم آن با رنگ های دیگر دقت نکنید ، به احتمال زیاد ظاهر شما را گیج می کند.



از اینستا ما دیدن فرمایید تمام محصولات ترکیه هستند و به ایران ارسالی داریم




instagram.com/up.turkish_shop



بهترین مکمل مو


معرفی 7 قرص مکمل برای پوست و مو | روژا شاپ


مقدمه


مراقبت از مو همیشه به معنای خرید شامپوها و ماسک‌ موهای گران‌قیمت نیست. تا به حال از خودتان پرسیده‌اید مراقبت از مو یعنی چه؟ چه روش‌هایی برای مراقبت از مو وجود دارد؟ چطور می‌توانید موهایتان را تقویت کرده و از ریزش آن‌ها جلوگیری کنید




تقویت مو با زینک پلاس و یونی زینک


حتما تا به حال نام قرص های زینک پلاس را شنیده اید. یونی زینک و زینک پلاس سرشار ویتامین های گروه ب و ث هستند که باعث افزایش ضخامت موهایتان می شوند. این قرص یکی از بهترین قرص های تقویت مو است. تهیه قرص های زینک پلاس بسیار اسان است و تقریبا در تمامی داروخانه های سراسر کشور می توانید این قرص را تهیه و به صورت روزانه مصرف کنید. پس از مدتی قطعا تاثیرات مصرف زینک بر روی استحکام موهایتان را احساس خواهید کرد.



چرا از مکمل‌های ضد ریزش مو استفاده کنیم؟


علت ریزش مو در بسیاری از موارد به کمبود ویتامین‌ها در بدن مربوط می‌شود. گاهی رژیم غذایی انسان جوابگوی نیازهای بدن نیست و در برخی موارد نیز به دلیل برخی اختلالات جذب ویتامین‌ها در بدن به خوبی صورت نمی‌گیرد و مشکل ریزش مو شدیدتر می‌شود. در چنین مواردی استفاده از مکمل‌های غذایی به منظور جبران کمبود ویتامین‌ها در بدن ضروری خواهد شد. کمبود ویتامین‌های A، B، C، D و E و املاح معدنی نظیر روی و آهن از عوامل ریزش مو به شمار می‌آیند


قرص سیستین ب 6 زینک


معمولا کمبود ویتامین ب در بدن خودش را به صورت ناخن‌های شکننده و موهای نازک نشان می‌دهد. کمبود زینک یا روی نیز با علائمی مانند ریزش مو و آسیب های بستر و بافت ناخن مشخص می‌شود.


قرص یونی زینک


نام آشنای مکمل معروف پوست و مو برای خانم و آقایان ایرانی؛ بسیاری از افراد با این مکمل آشنا هستند. محتویات این مکمل شامل زینک ،ویتامین C و ویتامین‌های گروه B( شامل B1/ B7/B12/B9)هستند.


به دلیل غنی بودن گروه ویتامین های ضروری برای پوست و مو ، این مکمل در بسیاری از اوقات برای رفع مشکلات ریزش و شکنندگی ناخن ها تجویز و توصیه شده است.


 


اثرات مصرف این مکمل نیز در دوره 2 الی 3 ماهه بهتر مشخص میشود. البته قابل ذکر است که مصرف این قرص به دلیل .وجود زینک ممکن است برای بعضی افراد موجب حالت تهوع و دل به هم خوردگی شود. به همین دلیل بهتر است با بدون توصیه پزشک از این مکمل استفاده نکنید.



این قرص ترکیبی از ویتامین ب و زینک، مکملی مناسب برای کنترل ریزش مو و افزایش استحکام ناخن و قابل استفاده برای خانم ها و آقایان است.



از اینستا ما دیدن فرمایید تمام محصولات ترکیه هستند و به ایران ارسالی داریم


instagram.com/up.turkish_shop




جنس انواع لباس

با انواع جنس لباس آشنا شویم-وبلاگ شیکسون





کتان


کتان، یک جنس نشات گرفته از گیاه کتان است. این جنس از هزاران سال پیش استفاده می شده و مصریان باستان از آن برای پوشش مومیایی ها استفاده می کردند.

محاسن : شیک و سبک است و برای تابستان عالی می باشد . علاوه بر راحت بودن ، منفذ دار هم هست که به عبور و مرور هوا به داخل لباس کمک می کند و برای هر مکان و هر زمانی مناسب است . همچنین این جنس ظرافت خاصی دارند.



نایلون و پلی آمید


اگر سریعا ذهنتان به سمت کیسه های نایلونی رفت باید بدانید که خیلی هم بی راه نرفتید. نایلون نام مواد اولیه ای است که معمولا در ساخت کاپشن های معروف به خلبانی و موتور سواری استفاده می شود. بعضا می توانید لباس های بارانی ارزان قیمت را نیز از این جنس پیدا کنید. مانند الیاف سنتتیک، نایلون ها و پلی آمید ها نیز منشا شیمیایی دارند، ارزان هستند و به راحتی در دسترس. البته تنها ویژگی مثبت این الیاف را فراموش نکنید. مرگ ندارند. از طرفی آنقدر مرگ ندارند که تقریبا تجزیه نمی شوند. پس زیاد روی این دسته هم حساب نکنید



پارچه کشمیر


کشمیر یک لیف طبیعی است که به دلیل احساس نرمی زیاد و عایق بودنش طرفداران زیادی دارد. الیاف پارچه کشمیر بسیار ریز و ظریف‌اند، تقریباً مانند پارچه ابریشمی. به همین دلیل وقتی این پارچه را لمس می‌کنید، حس می‌کنید پارچه ابریشمی را لمس کرده‌اید. پارچه کشمیر نسبت به پارچه‌های تهیه‌شده از پشم گوسفند، گرم‌تر و سبک‌تر است. ازآن‌جا که الیاف پارچه کشمیر بسیار ریز و ظریف‌اند، معمولاً از مخلوط چند مدل پشم بافته می‌شوند؛ یعنی با انواع دیگر پشم مانند مرینو مخلوط می‌شوند تا وزن آن‌ها کمی افزایش پیدا کند.



حریر


روش شناسایی پارچه حریر ، توجه به ویژگی هایی چون شفافیت، سبکی و لَختی آن است که به دلیل وجود الیاف پنبه و همچنین بافت ساده و بسیار نازک در بافت آن می باشد. پارچه های حریر یکی از متنوع ترین انواع پارچه می باشند که در مدل های کشی و ساده، مات و براق، آهار دار و لخت نیز تولید میگردند.




ویسکوز


 بر خلاف تصور عمومی الیافی بر پایه‌ی طبیعی و همچون پنبه و لینن دارای ماهیت گیاهی(سلولزی) هستند. تنها تفاوتی که می توان به الیاف ویسکوز (ریون) نسبت به پنبه و لینن نسبت داد نحوه‌ی ساخت این الیاف است. الیاف ویسکوز (مانند تولید کاغذ) از خمیر کردن سلولوز تشکیل می‌شوند.



کتان


کتان از الیاف مختلف و در درجه اول از الیاف طبیعی گیاهان ( سلولز) تشکیل شده است که یک ترکیب آلی نامحلول برای ساختار گیاه بوده و ماده ای نرم و کرکی می باشد . اصطلاح کتان به بخشی از گیاه پنبه گفته می شود که طی جوشیدن تشکیل شده و پارچه ای نرم و بادوام برای لباس های روزمره ای چون پیراهن و ملحفه محسوب می شود . چاپ های پنبه ای و مواد جامد برای هردو طرح موجود هستند.


ابریشم


پارچه ابریشم از کرم ابریشم بوجود میایند. این پاچه جزو یکی از بهترین و نرم‌ترین پارچه‌های دنیا هست.


از این پارچه میتونیم انواع لباس مانند انواع شال، مانتو، کراوات و کت و شلوار از اون استفاده میشه.


انواع ابریشم 


 ابریشم خالص 


 ابریشم وحشی که از کرم‌های ابریشم وحشی بذست میاد که روی درخت‌های بلوط زندگی میکنن.



 ابریشم چینی


 این پارچه بافت ساده‌ای داره و همچنین شفافه که در چین و ژاپن بافته میشه.


 ابریشم خام


 ابریشمی هست که هنوز صمغ اون کامل گرفته نشده و تازه از روی پیله باز شده



 الیاف طبیعی


الیاف میوه­‌ای – دانه­‌ای مانند پنبه



الیاف ساقه­‌ای مانند کتان و کنف


الیاف برگی مانند سیسال



پارچه­‌های نخی – پنبه‌­ای





از اینستا ما دیدن فرمایید تمام محصولات ترکیه هستند و به ایران ارسالی داریم




instagram.com/up.turkish_shop


بهترین عطرهای جهان










قدیم تر


در ابتدا عطر‌ها از مواد طبیعی تهیه می‌شدند و اقوام باستان عطر‌هایی را پیشکش خدایان خود می‌کردند که علاوه بر چوب‌های گرانبها از مواد صمغی مانند کندر و مرمکی تشکیل می‌شد. عطر‌هایی هم که مختص به استفاده شخصی بودند از ترکیب گل‌ها و میوه تهیه می‌شدند. در پایان قرن نوزدهم، دانشمندان شروع به کشف برخی فرآیند‌های شیمیایی کردند که رایحه‌های جدید و دلپذیری را تولید می‌کنند و از اینجا صنعت مدرن عطرسازی آغاز شد.


برای اولین بار در تاریخ، عطرساز‌ها مواد طبیعی را با مواد شیمیایی جایگزین کرده اند.




Black Afgano


  یکی از معروف ترین و بهترین ادکلن های مردانه است که طرفدارانی زیادی دارد این محصول از برندناسوماتو است. “بلک افگانو” یا “بلک افغان”  عطری است که بسیار خاص و منحصربه‌فرد طراحی شده است. طبع این عطر گرم و تلخ است که در فصل سرد بیشتر استفاده می شود  ماندگاری این عطر ماندگاری بسیار طولانی مدتی و از پخش بوی بسیار عالی برخوردار است  این عطری برای کسانی که حتی یکبار از آن استفاده کرده او را عطری ویران کننده ، تکرای نشدنی وصف کرده اند که اگر قیمت برایتان مهم نیست این عطر انتخاب بسیار مناسبی است.



ادو تویلت مردانه سووژ دیور



ادو تویلت مردانه سووژ دیور دارای ترکیباتی طبیعی است که یک رایحه با اصالت را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد و می‌توانید از آن هم در محیط‌های کاری و هم مجالس رسمی استفاده کنید. ماندگاری بالای بوی ادو تویلت مردانه سووژ دیور موجب شده تا نظر خیلی‌ها به آن جلب شود و در بین آقایان به یکی از عطرهای محبوب بدل شود.



عطر Davidoff - Cool Water For Men



نسخه مردانه این عطر جذاب با غلظت ادوتویلت در سال 1988 به بازار عرضه شد. هم نسخه مردانه و هم نسخه زنانه کول واتر از رایحه‌ای خنک و مدیترانه‌ای بهره می‌برند که با استفاده از آنها تمیز و شاداب به نظر خواهید رسید. اگر به دنبال عطر زنانه یا مردانه چندمنظوره‌ای هستید که علاوه بر قرارهای عاشقانه، برای وقت گذراندن با دوستان و گشت و گذار در شهر قابل استفاده باشد، کول واتر دقیقا برای شما ساخته شده است!



عطر Versace – Eros



اروس هم برای آقایان و هم بانوان طراحی شده است. نسخه مردانه این عطر با رایحه‌ای ملایم و شیرین در سال 2012 به بازار عرضه شد. ورساچه اروس عطری خاص و بسیار دلنشین است که با غلظت ادوتویلت عرضه شده و تقریبا محال است کسی از بوی آن خوشش نیاید.


نسخه زنانه این عطر نیز با نام Eros Pour Femme به بازار عرضه شد که به لطف ترکیبی از رایحه‌های گلی و لطیف و پر احساس، انتخابی ایده‌آل برای خانم‌هایی است که برای رفتن به یک قرار عاشقانه آماده می‌شوند



شنل


 برند شنل به خاطر ظرافتی که در تغییر خط بوی عطرهای خود به کار می گیرد به شدت مورد توجه قرار گرفته است. عطر بلو د شنل یکی از عطرهای معروف در صنعت عطر سازی به حساب می آید که با رایحه ای کاملا متفاوت به عنوان عطری خاص و تک از سوی شرکت شنل در سال 2010 معرفی گردیده است. ژاک پولژ عطار مشهور برند شنل این عطر را با رایحه ای خنک و تلخ چوبی مخصوص روز های گرم و معتدل تابستانی ساخته است. اما نکته جالب توجه درباره عطر بلو د شنل این است که شما با کمک آن حتی در زمستان هم می توانید حسی مثبت و تاثیر گذار را از خود بر جای بگذارید. این عطر ادای احترامی است به مردانی که آزادی خود را محدود قوانین نمی دانند. رایحه این عطر ترکیبی از جوز، صندل، نعناع هندی، یاسمن، گریپ فروت، وتیور، بخور، فلفل صورتی، سدر، زنجبیل و دیگر مواد معطر چوبی می باشد .



از اینستا ما دیدن فرمایید تمام محصولات ترکیه هستند و به ایران ارسالی داریم


instagram.com/up.turkish_shop



http://cargoup.blogfa.com/