محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

ریمو تتو در رشت

بعد از یک هفته از ریمو تاتو ابرو پوسته ریزی شروع میشود و به تدریج کمرنگ میشود


از اینستا ما دیدن فرمایید 


پاک کردن راحت تتو در رشت با قیمت منصفانه


instagram.com/up.microblad


http://upremove.ir


09200786766


درمان لاغری صورت



رفع لاغری صورت با 8 روش جادویی و موثر!!


مقدمه


 مصلما هیچ کدام از ما نمیخواهیم که هرگز پوست افتاده یا لاغر داشته باشیم نکته اینجاست کاهی عوامل ایجاد لاعری صورت دست خوذمان است و میتوان از ان پیشگیری کرد و گاهی عیر قابل اجتناب است و باید با آن دست و پنجه نرم کردبا برطرف کردن قسمتی از لاغری صورت و جایگزین کردن مقداری از حجم از دست رفته بافت آن به ویژه در ناحیه میانی صورت، گونه‌ها و شقیقه می‌توانید آثار کشیدگی پوست صورت خود را حتی در ناحیه خط فک نیز احساس کنید و چهره جوان‌تر و شاداب‌تری داشته باشید. علاوه بر آن، این کار باعث برطرف شدن چروک‌ها و ظاهر خسته اطراف چشم‌ها میگردد در ادامه با آپ ریمو همراه باشید



کاهش زیاد وزن


 کاهش وزن شاید برای خوش فرم شدن بدن و اندام های شما عامل مطلوبی باشد، اما از طرفی باعث می شود که چهره شما پیرتر به نظر برسد.



استرس، بیماری و افسردگی


 در مورد اثر نامطلوب استرس و فشار روحی بر پوست صورت هیچ تردیدی وجود ندارد. تحقیقات نشان داده است که این عوامل می تواند سرعت لاغر شدن صورت را افزایش دهد.



چه عوامل دیگری در بهبود لاغری صورت می تواند موثر باشد ؟



ماساژ اصولی و علمی صورت و گونه ها با روغن های طبیعی مثل روغن کنجد، روغن زیتون و روغن شترمرغ برای برطرف کردن لاغری صورت موثر است.

کمپرسهای سرد و گرم، پیلینگ طبیعی با اسیدهای میوه ای، قبل از انجام میکاپ نیز در پر نشان دادن چهره و برجستگی گونه ها تاثیر بسزایی دارد.



عوامل ایجاد کننده لاغری صورت


 با از بین رفتن چربی و کلاژن پوست، چین و چروک و خطوط شروع به ظاهر شدن می‌کنند. نشانه‌های دیگر کاهش حجم صورت شامل گونه‌های صاف، پوست افتاده در اطرف خط فک، تورفتگی شقیقه، گودی دور کاسه چشم، خطوط ریز دور بینی و خطوط خنده دور بینی و دهان می‌باشند. با شل شدن و افتادگی گونه‌ها، آنها از موقعیت معمول خود در چهره نزدیک به چشم، به سمت پایین افتادگی پیدا می‌کنند.



میان‌پوست (درم)


 لایه‌ی ضخیم و درونی پوست در زیر روپوست (اپیدرم) که از بافت‌های پیوندی از جمله بافت‌های حاوی کلاژن و الاستین ساخته‌شده است. تعداد زیادی شریانات خونی، عصب‌ها، غده‌ها و فولیکول‌های مویی در زیر این لایه آن را حمایت می‌کنند.


لایه‌ی زیرپوستی


 این لایه عموماً از چربی و فاسیا (نوعی بافت پیوندی که از پوست حمایت کرده و آن را به ساختارهای عمیق‌تر در صورت متصل می‌کند) تشکیل شده است.



اثر ژل


ژل‌های تزریقی عواملی هستند که در یک روش حداقل تهاجمی زیر پوست تزریق می‌شوند تا لاغری صورت را درمان کنند. روش تزریق ممکن است ناراحت کننده باشد، اما ناراحتی آن بسیار کم است. پزشکان معمولا کرم بیهوشی را روی پوست اعمال می‌کنند و یا به منظور کاهش ناراحتی، فیلر را با لیدوکائین ترکیب می‌کنند. روش تزریق معمولا کمتر از ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و بیماران بلافاصله می‌توانند به فعالیت‌های طبیعی خود بازگردند


همچنین عمل های جراحی دیگر مانند بلفاروپلاستی(برداشتن قسمتی از پوست چشم افتاده) نیز کمک کننده است


 بالا رفتن سن و لاغری صورت


 این زمان در واقع همان زمانی است که پوست شروع به تحلیل رفتن می‌کند و ضعیف شدن ساختار آن شروع می‌شود. به این ترتیب لاغر شدن اجزای صورت مانند شقیقه‌ها، لب‌ها، پیشانی، آرواره‌ها، گونه‌ها و حدقه چشم آغاز می‌شود و به مرور زمان روند سریع‌تری پیدا می‌کند. فرایند لاغر شدن صورت به موازات افزایش سن شما سرعت بیشتری پیدا می‌کند 


پوسته های بعد از ریمو بعد از 1 هفته خواهند افتاد به انها دست نزنید.اینستای آپ ریمو پر از مطالب ریمو تاتو صورت میباشد


instagram.com/up.microblad


http://upremove.ir


09200786766


کوچک شدن گونه ها


زمانی که بافت چربی در قسمت گونه ها کاهش یابد ، ظاهر فرد را تغییر می دهد.


توصیه های طلایی


آب معدنی روزانه 6 لیوان به دفعات مختلفی در طول شبانه روز بنوشید.

قرص ویتامینEروزی 400واحد و قرص ایمدین Imedeenرا شبی 1 عدد میل کنید.

استرس و فشارهای عصبی را از خود دور کنید .

از بالش خواب بلند و نامناسب استفاده نکنید .

یبوست را اگر مبتلا به هستید با کاهو و روغن زیتون تحت مداوا قرار دهید.

ماساژ صورت با Emu oil با تکنیک صحیح توسط فردی که Beautician متخصص علم زیبایی شناسی باشد نیز در برجستگی و زیبایی گونه ها و فرم دادن به چهره شما بسیار موثر خواهد بود.



چه ویتامین برای چاقی صورت مفید هستند


ویتامینی که برای چاقی صورت و جلوگیری از لاغر شدن صورت بسیار مفید است، ویتامین E است. برای طراوت صورت و جلوگیری از لاغری صورت می توانید از خوراکی های که ویتامین E دارند و یا روغن آن به صورت موضعی رو صورتتان استفاده کنید.





ریمو تنها تخصص ماست.به من اعتماد کن




از اینستا ما دیدن فرمایید 


پاک کردن راحت تتو در رشت با قیمت منصفانه