محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

چگونه لاغر شوم


چگونه لاغر شویم - 9 روش [واقعا علمی] برای کاهش وزن سریع-دکتر کرمانی در خانه  سه روز


فیبر بالا

غذاهایی با فیبر، پروتئین و چربی های گیاهی هر چند پرکالری هستند، اما به دلیل احساس سیری بیشتر به کاهش وزن کمک می کنند. غذاهای حاوی فیبر و پروتئین به آرامی در بدن هضم می شوند. در نتیجه، برای مدت طولانی احساس گرسنگی نخواهید داشت. در این مقاله می خواهیم غذاهایی کاملا طبیعی و سالم را به شما معرفی کنیم تا هم برای تناسب اندام و هم سلامت شما مفید باشد




سیب زمینی


سیب زمینی،  به دلیل کربوهیدرات بالا تاثیر زیادی روی رژیم غذایی و کاهش وزن دارد و در بین غذاهای رژیمی رتبه بالایی را به خود اختصاص داده است.  یک سیب زمینی متوسط دارای ۱۶۸ کالری، ۵ گرم پروتئین و ۳ گرم فیبر است. سیب زمینی دارای نشاسته مقاوم  (مولکولی است که ما نمی توانیم هضم کنیم) است، در نتیجه مصرف آن احساس سیری  بیشتری ایجاد می کند.




کم نمک


 با آگاهی از بایدها و دوری از نبایدها. یکی از این نبایدها این است که تمام غذاهای فراوری‌شده و توأم با مواد افزودنی را از برنامه‌ی غذایی‌مان حذف کنیم. غذاها و مواد فراوری‌شده سرشار از نمک هستند و میزان بالایی از سدیم در آنها وجود دارد (مضرات نمک). مواد نگهدارنده موجود در این مواد مضر است. در عوض، در قسمت بایدها داریم: مصرف میوه‌ها و سبزیجات تازه، حبوبات کامل، پروتئین‌های سالم و لبنیات کم‌چرب. محدودیت‌های خود درباره‌ی استفاده از نمک را فراموش نکنیم



پاک کردن تاتو و فیبروز قدیمی در شمال رشت 09200786766


حذف ماده غذایی در رژیم


در یک هفته می توانید سبک زندگی خود را تغییر دهید یا رژیمی همچون رژیم شوک استفاده کنید و در هفت روز  بین 5 تا 7 کیلو کم کنید. البته گرفتن رژیم هایی از این قبیل بسیار سخت است و معمولا توصیه نمی شود.


فراموش نکنید که هیچ کدام از وعده های غذایی نباید حذف شود و باید برای صبحانه، ناهار و شام برنامه ویژه ای داشته باشید تا به جواب چگونه در یک هفته لاغر شویم، برسید و بتوانید قند و فشار خون را کنترل کنید.



ماهی در رژیم غذایی


 حذف کربوهیدرات و قند باعث می‌شود که بدن برای تأمین انرژی از چربی‌های ذخیره شده استفاده کند. پس از این کار و برای تأمین انرژی مورد نیاز بدنتان می‌بایست یک منبع پروتئین و چربی را در وعده غذایی‌تان قرار دهید. پروتئین‌هایی نظیر مرغ، گوشت قرمز،‌ انواع ماهی‌ها و تخم مرغ و منابع چربی مانند روغن زیتون و نارگیل گزینه‌های بسیار خوبی به شمار می‌آیند.


ارام غذا خوردن


خوردن آگاهانه عملی است که در آن مردم به نحوه و محل غذا خوردن خود توجه می کنند. این عمل می تواند افراد را قادر سازد تا از غذایی که می خورند لذت ببرند و وزن مناسبی داشته باشند.


از آنجا که اکثر مردم زندگی شلوغی را تجربه می کنند ، اغلب تمایل دارند در حال فرار ، در ماشین ، روی میز کار خود و تماشای تلویزیون سریع غذا بخورند. در نتیجه ، بسیاری از مردم به سختی از غذایی که می خورند آگاه هستند.


تاثیر پروتیین


پروتئین می تواند هورمون های اشتها را تنظیم کند تا به افراد کمک کند احساس سیری کنند. این بیشتر به دلیل کاهش هورمون گرسنگی گرلین و افزایش هورمون های سیری پپتید YY ، GLP-1 و کوله سیستوکینین است.


Source بر روی جوانان نیز نشان داده است که اثرات هورمونی خوردن صبحانه با پروتئین بالا می تواند چند ساعت طول بکشد.


انتخاب های خوب برای صبحانه ای با پروتئین بالا شامل تخم مرغ ، جو دوسر ، کره های مغزها و دانه ها ، فرنی کینوا ، ساردین و پودینگ دانه چیا است




معاوضه مواد غذایی خوب شامل موارد زیر است


برنج ، نان و ماکارونی سبوس دار به جای انواع سفید

میوه ، آجیل و دانه ها به جای تنقلات پر قند

چای های گیاهی و آب حاوی میوه به جای نوشابه های حاوی قند بالا

اسموتی با آب یا شیر به جای آب میوه


روز اول را با میوه ها دست بدهید


روز اول روز حساسی است یک شروع تازه و اولین و مهمترین قدم برای لاغر شدن سریع . باید تصمیم بگیرید و جلو بروید و وسوسه را از خود دور کنید . به خصوص اگر عادات غذایی غلط داشته اید روز اول بهتان سخت خواهد گذشت. در این روز باید فقط میوه بخورید هر میوه ای که دوست دارید خیار ، هندوانه ، سیب ، انار ، هلو ، هر میوه ای که در فصل شروع رژیم در دسترس دارید بخورید



از اینستا ما دیدن فرمایید 


پاک کردن راحت تتو در رشت با قیمت منصفانه


instagram.com/up.microblad


http://upremove.ir


09200786766


http://cargoup.blogfa.com