محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

معرفی برند lc waikiki

معرفی برند ال سی وایکیکی LC Waikiki - VIP MAG




فراز و نشیب برند Lc Waikiki

 

تأسیس برند ال سی وایکیکی به 1988 بر می گردد. اسم (LC) از کلمۀ فرانسوی (Les Copain) به معنای دوستان گرفته شده است. (Waikiki) نیز به ساحل وایکیکی اشاره دارد. شروع داستان ال سی وایکیکی از زمان آغاز همکاری سه شریک فرانسوی در عرصۀ تجارت پوشاک بود. ال سی وایکیکی از همان ابتدا با تی شرت و طراحی سویشرت خود توجه همه را به خود جلب کرد. به نحوی که توانست در دهۀ 1990 مقام اول عمده فروشی پوشاک را به دست آورد. اما بعد از مدت کوتاهی، با جدا شدن دو شریک، جرج آمویال (George Amoyal) سهام دار برند ال سی وایکیکی شد. در نهایت هم سال 1997، تما تکستیل (Tema Tekstil) -که به تازگی به گروه (Taha) پیوسته بود- سهام این برند را کاملا خرید




شعار برند LC WAIKIKI 


شعار برند ال سی وایکیکی (Lc Waikiki) “همه مستحق خوش‌پوشی هستند” است و همین فلسفه، پایه و اساس مدل ذهنی این مجموعه و طراحان این برند است. پوشاکی مد روز و مطابق سلیقه و نیاز اقشار مختلف جوانان امروزی، کیفیت بالای طراحی، پارچه و مواد در آن رعایت می‏شود و با داشتن تمام این‌ها، هنوز هم با قیمتی بسیار مناسب و ارزنده به مخاطبان ارائه شود.


کلیات برند  LCWakiki


سال ۱۹۹۷: تبدیل این برند به برند ترک


سال ۱۹۸۸: شروع مشارکت بین LCWakiki فرانسوی و شرکت ترکیه ای Taha Textile


سال ۲۰۰۰: افزایش روزافزون تعداد فروشگاه های این برند


سال ۲۰۰۹: جهانی شدن این برند


سال ۲۰۱۴: افتتاح ۱۰۰ مین فروشگاه در شهر موستای بوسنی و هرزگوین


سال ۲۰۱۶: مصمم به ادامه ی راه تولید با کیفیت


کدام لاین کار میکند؟


برند ال سی وایکیکی در سه لاین حرفه‌ای طراحی و تولید، در زمینه پوشاک و اکسسوری زنانه، لباس و اکسسوری مردانه و پوشاک کودک و نوجوان مجموعه‌ای جامع و متنوع را در اختیار اجتماع امروزی دنیا قرار داده‌است. تنوع مدل‌ها و سبک‌های پوشاک ال سی وایکیکی، مهمتر از همه، ارائه دادن ست‌های فصلی، کژوال، استایل خیابانی و حتی لباس فرمال و رسمی، باعث شد تا گرایش نسبت به این برند روز به روز بیشتر شود.


ادرس سایت LC WAIKIKI


http://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR



در حال حاضر بیش از ۹۵۰ فروشگاه رسمی در ۴۶ کشور جهان دارد که از مهم ترین آن ها می توان به روسیه، یونان، قبرس، ایران، گرجستان، امارات متحده عربی، مالزی، مراکش  ترکیه و کشور های حاشیه خلیج فارس اشاره کرد.




از اینستا ما دیدن فرمایید تمام محصولات ترکیه هستند و به ایران ارسالی داریم




instagram.com/up.turkish_shop



تاریخچه برند کوتون



کوتون کمپانی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد




از مغازه کوچک تا ...


 شاید برایتان جالب باشد که کار این برند در یک فروشگاه کوچک که تنها 25 متر مربع مساحت داشت، شروع شد. این برند در حال حاضر یکی از برترین

تولید کنندگان ترکی در حوزه پوشاک

 کفش و اکسسوری می باشد. ناگفته نماند که این برند در گذشته محصولات محدودی را برای بانوان تولید می کرد که با مورد استفبال قرار گفتن محصولات شان، مدیران این برند تصمیم گرفتند که دست به تولید پوشاک برای دیگر افراد جامعه نیز بزنند. دو موسس این برند یعنی ییلماز و گولدن هیچ آشنایی قبلی با این برند نداشته اند و به نظر می آید که با پذیرش یک ریسک بالا، پا به سرمایه گذاری دراین حوزه گذاشتند. زیرا ییلماز افسر نیروی دریایی بودهو همسرش گولدن نیز در آن زمان معلم بوده است. ییلماز وظیفه مدیریت منابع انسانی و کسب و کار را به عهده دارد و گولدن نیز مسئولیت بازاریابی و طراحی برند را به عهده دارد.


هر سال این برند بیش از ۲۰ هزار مدل جدید ارائه می کند. اولویت کوتون ارائه محصولاتی با قیمت مناسب است که مورد پسند مخاطبان باشد.


فقط 3 ماه


موفقیت در تنها سه ماه


سه ماه فرصتی بود که این زن و شوهر جوان به خود داده بودند، یا در این سه ماه به موفقیت می‌رسیدند یا روز از نو روزی از نو! باز هم به شغل تکراری و هرروزه خود باز می‌گشتند.


بالاخره موفق شدند


هر لاین تولید (line) تولید این برند هر سال با کلکسیون‌های فصلی متنوع گسترش پیدا می‌کند، طراحان مشهور را برای هر کلکسیون به کار می‌گیرد، ترندهای روز را در انواع طراحی‌های می‌گنجاند و البته تنها دنباله‌روی


مد نیست بلکه با توجه به فرهنگ‌های مختلف به دنبال الهام بخشی به صنعت مد هم هست.



koton.com/tr


چرا کوتون بخریم


قیمت به صرفه


همگام بودن با جدیدترین مدها و ترندهای روز دنیا


تناسب با فرهنگ‌ها، استایل‌ها و سلیقه‌های مختلف


تنوع در محصولات


کیفیت بالا



هر روز چند مدل جدید


به طور میانگین می توان گفت در هر روز ۵۵ مدل جدید توسط کوتون معرفی می شوند. اولویت کوتون ارائه محصولاتی با قیمت مناسب است که مورد پسند مخاطبان باشد.


از نظر قیمت کالا در شعب کوتون ایران کالاهای خود را به طور متوسط ۲۰ درصد بالاتر از فروشگاه های استانبول عرضه می شود.




از اینستا ما دیدن فرمایید تمام محصولات ترکیه هستند و به ایران ارسالی داریم




instagram.com/up.turkish_shop




محله های ارزان استانبول


محله های ارزان استانبول کجاست؟ | ام تی سی هوم




ارزانترین محله های استانبول برای خرید ملک در 2022



خرید خانه در استانبول چه در محله های ارزان و چه در محله های گران، از اصلی ترین موارد مربوط به هزینه زندگی در ترکیه است. وقتی می خواهید در استانبول خانه بخرید باید از قبل اطلاعات کافی در مورد شهرستان ها، محله ها و سمت های ترکیه داشته باشید.




اسن یورت (Esenyurt)


پیشنهاد اول ما برای افرادی که می خواهند خانه های ارزان در ترکیه بخرند، اسن یورت است، چرا که اسن یورت، علاوه به اینکه جزء ارزان ترین محله های استانبول است، هم فاصله اش نسبت به دیگر محله های ارزان استانبول به مرکز شهر، کمتر است و هم از جمله ی محله های در حال رشد و به روز استانبول نیز می باشد. به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار گرفته است.


  ادامه مطلب ...

گراتیس ترکیه




گراتیس گراتیس در استانبول برند گراتیس محصولات گراتیس فروشگاه گراتیس سایت  گراتیس واتسون - استانبول سرا



مقدمه


این فروشگاه برای خرید عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی بین مردم استانبول بسیار معروف است. اگر نزدیک سال نوی میلادی به آنجا سر بزنید تخفیف‌های خیلی خوبی در انتظار شماست. مردم استانبول هم در این زمان به این فروشگاه می‌آیند و اگر آنجا باشید خواهید دید که در زمانی بسیار کوتاه، قفسه‌ها خالی می‌شوند. در فروشگاه گراتیس برندهایی چون نیوآ، اورآل و گاش را می‌توانید بیابید. یکی شعبه پرطرفدار فروشگاه گراتیس در خیابان استقلال یا خیابان استقلال نیز است



 

ادامه مطلب ...

فروشگاه بیم ترکیه


فروشگاه های زنجیره ای بیم در استانبول - استانبول سرا



فروشگاه زنجیره ای ترکیه


فروشگاه ها و مارکت های زنجیره ای زیادی مانند فروشگاه زنجیره ای میگروس و… در سراسر شهرهای ترکیه وجود دارند. یکی از این فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های بیم ترکیه هستند که علاوه بر داشتن شعبه در تمام شهرهای بزرگ ترکیه،‌ دارای شعبه هایی بسیار بزرگ و تنوع کالایی بسیار زیاد در بسیاری از شهرهای ترکیه هستند. 



 سوپر مارکت های بیم


کار با مدل تخفیف های زیاد است. به منظور کاهش هزینه ها ، با فروشگاه های کوچک و تعداد کمی از کارمندان (معمولاً بیشتر از 5 کارمند در هر فروشگاه) خدمات ارایه می شود. حدود 700 نوع محصول مختلف به فروش می رسد. به منظور کاهش هزینه ، برخی محصولات بدون پلمپ از جعبه ها در پالت ها فروخته می شوند. آنها محصولات برچسب خصوصی را با کیفیت مشابه محصولات برتر مارک می فروشند



فروشگاه های بیم bim market جز بهترین و ارزان ترین فروشگاه های ترکیه است.خیلی ها معتقد هستن فروشگاه های A101 قیمت های مناسبی دارند.این حرف درسته ولی در مقایسه با تنوع کالا و قیمت بیم bim market خیلی مناسب تر می باشد.




تاریخچه  Bim market


بیم مارکت کار خود را در سال 1995 با 21 شعبه فعال آغاز کرد. هدف آن فروش کالا با تخفیف های چشمگیر بود که این امر باعث شد به عنوان اولین فروشگاه با تخفیف سخت Hard-discount خود را در ترکیه معرفی کند. بعد از 25 سال فعالیت با بیش از 8000 شعبه و رشد سالانه 12% پیشرو در کیفیت و رضایت مشتری بوده و با مدیریت یکپارچه و توسعه روزانه هرروزه در حال پیشرفت می باشد. بیم مارکت علاوه بر کشور ترکیه با 500 شعبه در مراکش و شعباتی در مصر پا در عرصه بین المللی نیز گذاشته و از سمت مخالف با گردش مالی مناسب برای کشور خود با به کارگیری بیش از 52000 نفر، 3611دفتر، 4837 انبار و 45000 فروشگاه، اشتغال زایی کرده و روز به روز در حال تکامل می باشد.



به صرفه ترین محصولات فروشگاه های بیم ترکیه


فروشگاه های بیم ترکیه دارای هزاران نوع کالا در شعبات مختلف خود هستند. اما تعدادی از کالاهای موجود در این فروشگاه ها دارای تخفیف های تقریبا دائمی هستند به طوری که قیمت تعدادی از کالاهای موجود در شعبات این فروشگاه همیشه کمتر از قیمت موجود در بازار است.


لوازم خانگی مانند جاروبرقی، ماشین لباس شویی، تلویزیون و…

لوازم آشپزخانه و آشپزی

لوازم الکتریکی مانند گوش تلفن و لپ تاپ

انواع مبلمان و میزهای خانگی

میزهای تحریر و تخت خواب

فرش و قالیچه

اسباب بازی های الکترونیکی و دوچرخه

شیرآلات و لوازم دکوراسیون داخلی




برای خرید از فروشگاه اینترنتی کلیک کنید