محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

ترمیم کننده پوست



کرم های ترمیم کننده +کاربردها، ویژگی، روش استفاده | دارودراگ


 کلاژن و لانولین از مواد به کار رفته در این محصول هستند که معمولا مقدار آن در کرم‌ها بیشتر از پمادهاست. همچنین روش استفاده از هر کدام نیز متفاوت بوده که کرم‌ها به صورت مالشی و ضربه‌ای به پوست جذب می‌شوند و پمادها با ماندگاری بر روی پوست.


همچنین کاربرد کرم‌های ترمیم کننده بیشتر است و به غیر از زخم‌های کوچک می‌تواند جای جوش و تبخال را نیز ترمیم کند، اما پماد ترمیم کننده زخم، همانطور که از نامش پیداست، مخصوص ترمیم زخم است و می‌توان زخم‌های کوچک و بزرگ را ترمیم کرد. 



ترمیم کننده


این کرم ها حاوی مواد مرطوب کننده برای تامین رطوبت پوست و آبرسانی به آن هستند.کلاژن نوعی بافت است که در ترمیم پوست اثر بسیار زیادی دارد. این کرم با تحریک کلاژن سازی در پوست سبب می‌شود که زخم‌ها به سرعت بهبود یابند و آثار آنها تقریبا از روی پوست از بین برود.



کرم ترمیم کننده حاوی چیست


کرم ترمیم کننده همان طور که از نامش پیداست دارای ترکیبات ترمیم کننده از جمله کلاژن و لانولین است. همچنین این محصول حاوی ترکیبات ضد آفتاب برای محافظت از پوست آسیب دیده در برابر اشعه های مضر نور خورشید است.


مواد معدنی و ویتامین ها از جمله ویتامین E نیز از دیگر ترکیبات به کار رفته در این محصول هستند. مرطوب کننده ها هم بخش مهمی از ترکیبات این کرم ها را تشکیل می دهند. ترکیباتی چون گلیسیرین، سوربیتول و ترکیباتی که تحریک کننده کلاژن سازی در پوست هستند نیز برای محافظت از لایه اپیدرم آسیب دیده پوست استفاده می شوند.



ضدقارچی


این کرم حاوی مواد م ضد التهابی و ضد قارچ است و با جلوگیری از ورود آلودگی به درون زخم سرعت ترمیم آن را افزایش می‌دهد و در صورت درد و تورم، آن را تسکین می‌بخشد.



مسئله بسیار مهمی که سبب می‌شود جای زخم و یا سوختگی بر روی پوست باقی بماند خشکی پوست است. این کرم حاوی مواد مرطوب کننده برای تامین رطوبت پوست و آبرسانی به آن است.



بلافاصله بعد ریمو خط چشم پررنگ تر شد و بعد دوهفته رنگ پوست میشود



ترمیم کننده چه فایده ای دارد


این کار به شما کمک می کند تا بتوانید هم سرعت التیام را بیشتر کنید هم جای زخم ها را برای همیشه از بین ببرید. یادتان باشد اگر زخمی آن قدر عمیق باشد که دِرم، چربی های زیر پوست و عضلات را درگیر کند، حتما یک خط روی پوستتان تشکیل می دهد که به آن جوشگاه می گوییم. بسته به وسعت زخم و نحوه ایجاد آن، جوشگاه ها روش های درمانی متفاوتی دارند. یعنی اگر زخم و پارگی صاف و منظم باشد و بخیه بخورد، قطعا جای زخم محدودتر است. ولی اگر زخم را بدون بخیه رها کنیم، به خاطر فاصله ای که میان لبه های زخم ایجاد می شود، جوشگاه های ضخیم (همان گوشت اضافه یا کلوئید) روی پوست شکل می گیرد


رفع قرمزی زخم ها یا لکه ها


رفع سوزش و خارش زخم ها و لک های پوستی


تحریک ساخت کلاژن و الاستین در درمان جای زخم و لک


کمک به رفع کک و مک


تنظیم رطوبت و چربی پوست آسیب دیده


از بین بردن قارچ های سطح پوست و جلوگیری از تکثیر آنها


از بین بردن اثر آفتاب سوختگی


 ملایم، متوسط و قوی دسته بندی می‌شوند 

 


• کرم ملایم: رفع لک‌های ناشی از جای جوش و آفتاب


• کرم متوسط: رفع جای جوش عمیق، اسکار، زخم‌های کوچک و سوختگی‌های خفیف


• کرم قوی: رفع زخم‌های عمیق مانند زخم‌های ناشی از جراحی




کرم ترمیم کننده اون


کرم سیکالفیت اون دارای موادی است که التهاب پوست را از بین می‌برد و ترمیم پوست را تسریع می‌بخشد. این کرم را می‌توان برای پوستهای حساس نیز به کار برد. استفاده از این کرم در کودکان و نوزادان نیز بلامانع است



از اینستا ما دیدن فرمایید 


پاک کردن راحت تتو در رشت با قیمت منصفانه


instagram.com/up.microblad


http://upremove.ir


09200786766


http://cargoup.blogfa.com