محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

مزایای فیشیال پوست



فواید فیشیال صورت ❤️ پاکسازی پوست و هزینه | کلینیک گلشید


مقدمه فواید فیشیال


برای رسیدگی پوستی راه های مختلفی وجود دارد. راهکار های خانگی مثل استفاده از کرم ضد آفتاب درمواقعی که پوست ما در معرض نور خورشید قرار دارد، استفاده کردن از ماسک های خانگی با توجه به نوع پوست خود و… که به راحتی می‌توانید از آن ها استفاده کنید 


فیشیال پوست، از جمله درمان‌های مراقبت پوست است که صرف نظر از این که پوست چرب، خشک یا مستعد جوش و آکنه دارید، می‌توانید از مزایای آن بهره مند شوید.


درمانی که نیازی به استفاده از محصولات خاصی نیست و اگر به درستی و متناسب با نوع پوست شما انجام شود، مزایای بسیاری را به همراه دارد. به عنوان مثال، این نکته باید در نظر گرفته شود که، لایه برداری نباید برای پوست‌های حساس انجام شود.



فیشیال برای پیشگیری از پیری پوست


حتما قبول دارید که با گذشت هر روز از عمرتان جوان‌تر نمی‌شوید؛ و به این دلیل که شما تنها یک صورت دارید پس باید مراقبت کامل و مناسبی از آن به عمل آورید. فیشیال منظم پوست و ماساژ صورت، تولید سلول‌های جدید را افزایش داده و سبب کلاژن سازی بیشتر می‌شود. پس نتیجه ظاهری جوان‌تر خواهید داشت.



فیشیال یک روش درمانی رایج و محبوب برای داشتن پوستی سالم و درخشان است. این روش درمانی در چند مرحله به مدت 1 ساعت انجام می‌شود. به‌عبارت‌دیگر، از زمانی که وارد کلینیک زیبایی پوست و مو شده و تا زمانی که از آن خارج می‌شوید، تنها به 1 ساعت زمان نیاز خواهد بود تا به پوستی درخشان و البته جوان‌تر برسید.


فیشیال صورت یک از روش‌های جدید جوانسازی پوست به‌صورت ترکیبی و با ابزارهای متفاوت است. فیشیال صورت کاملاً غیرتهاجمی است و به همین دلیل امروز بسیاری این روش درمانی و زیبایی را به دیگر روش‌های تهاجمی ترجیح می‌دهند.


موارد منع فیشیال


اگر باردار هستید و یا ماده‌ی خاصی برای‌تان مناسب نیست، همان اول درمانگرتان را مطلع کنید.


بعد از فیشیال پوست زیر نور آفتاب قرار نگیرید. از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، کلاه لبه پهن سرتان بگذارید و دست کم تا یک هفته بعد از فیشیال از چتر استفاده کنید.


اگر سوختگی یا زخمی روی صورت خود دارید، صبر کنید التیام کامل پیدا کند و سپس برای فیشیال اقدام کنید.


دست کم تا دو روز بعد از فیشیال پوست از صابون برای صورت خود استفاده نکنید.


جلسه اول ریمو ابروهای تاتو شده بنفش که طی یک جلسه ریمو بنفشی را برداشتیم


ریمو تتو رشت 

09200786766

http://upremove.ir



هیدرودرمی چیست


عوامل زیادی روی نرسیدن اکسیژن به پوست و منافذ تأثیر دارد. برای از بین بردن تأثیراتی که این موضوع روی پوست دارد، درمانی به نام هیدرودرمی تجویز می شود. هیدرودرمی علاوه بر اکسیژن رسانی، آبرسانی و رطوبت رسانی را نیز انجام می دهد. بعد از اینکه لایه برداری پوست انجام شد، محصولات آبرسان استفاده می کنند. این شکل از آبرسانی به پوست برای درمان چین و چروک های ریز بسیار مؤثر است و پوست را روشن تر می کند.



معایب فیشیال


در واقع فیشیال به خودی خود ضرری برای پوست ندارد اما اگر به تشخیص نا درست اقدام به این کار کنید ممکن است به پوست شما آسیب بزند. همچنین اگر فرد نابلد برای شما فیشیال را انجام دهد ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شود.


فواید فیشیال به صورت ماهانه


فیشیال صورت برای کاهش استرس و تسکین فرسودگی روحی

فشیال صورت برای کمک به سم زدایی پوست

پاکسازی پوست برای درمان آکنه و جای_آکنه

پاکسازی پوست برای رفع جوش‌های سرسفید و سرسیاه

پاکسازی پوست برای باز کردن تمام منافذ پوستی

فشیال صورت برای لایه برداری پوست

فشیال صورت برای سفت کردن پوست

ریمو تنها تخصص ماست.به من اعتماد کن



برای پوست چرب و خشک به اینصورت عمل کنید


نوع پوست


 

برای پوست های چرب و مستعد جوش و آکنه، هر دو هفته یکبار انجام فیشیال پوست توصیه می شود و برای پوست های معمولی و خشک هر ماه یکبار انجام فیشیال پوست کافی است



وضعیت پوست


 مقدار جوش های سرسیاه پوستی، آکنه و لک های تیره یکی دیگر از عوامل تعیین کننده فاصله بین جلسات فیشیال پوست خواهد بود.


ماساژ پوست در فیشیال


ماساژ پوست صورت باعث می‌شود که خون در پوست جریان پیدا کند. در نتیجه، پوستی شاداب‌تر و شفاف‌تر خواهید داشت. ماساژ صورت احساس خوبی دارد و خستگی را از پوست صورت دور می‌کند. اگر نکات مهم در ماساژ صورت برای جوان سازی پوست رعایت شود با ماساژ می‌توانید عضلات صورت را نیز ریلکس کنید.



فیشیال پوست برای باز کردن منافذ پوستی


شما نمی‌توانید از تمام آلاینده‌ها و آسیب‌های محیطی به پوست‌تان جلوگیری کنید. پوست شما بیشتر اوقات در معرض پرتو‌های مضر خورشید و سایر مواد سمی قرار می‌گیرد و این مواد مضر که روی سطح پوست تجمع پیدا می‌کنند سبب مسدود شدن منافذ پوست می‌شوند. طی فیشیال پوست، درمانگر از بخار برای باز کردن منافذ پوست استفاده کرده و تمام سلول‌های مرده را از روی آن می‌زداید؛ بنابراین با فیشیال پوست، از بروز آکنه و سایر مشکلات پوستی جلوگیری می‌شود.



از اینستا ما دیدن فرمایید 


پاک کردن راحت تتو در رشت با قیمت منصفانه


instagram.com/up.microblad


http://upremove.ir


09200786766


http://cargoup.blogfa.com