محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

نشانه پوست دهیدراته


4 نشانه رطوبت کم پوست و روش های رفع آن | رنگدونه



مقدمه


در اثر کمبود آب بدن، پوست دهیدارته می شود و باید با روش های مختلف آب لازم و کافی را به بدن رساند. عوامل مختلفی باعث از دست رفتن آب بدن و ایجاد پوست دهیدراته می شوند که از جمله می توان به تعریق زیاد، آفتاب سوختگی، عدم نوشیدن آب کافی، تب و اسهال یا استفراغ که سبب از بین رفتن مایعات بدن می شوند اشاره کرد.


ابتلا افراد به برخی از بیماری ها مانند فیبروز کیستیک، دیابت، افزایش دفع ادرار و تعریق زیاد در نتیجه نارسایی کلیه و تیروئید می تواند سبب بروز پوست دهیدراته و کم آبی بدن و پوست شود.


در برخی موارد استفاده داروهایی مثل داروهای فشار خون، داروهای ادرار آور، آنتی هیستامین ها، ملین ها و داروهای ضد اسید می تواند موجب برهم خوردن تعادل مایعات بدن و در نتیجه کم آبی بدن گردد.



مشخصات پوست کم آب


رنگ‌ پریدگی

خارش

چشم‌های گود رفته

تیرگی و سیاهی زیر چشم

وجود خط خنده و چین و چروک‌های سطحی یا عمیق

قرمزی

التهاب

سفت بودن

حساسیت

پوسته پوسته شدن

زبر بودن



ویژگی های پوست دهیدراته


 فاقد اب می باشد

 هرکسی با هر نوع پوستی می تواند به آن مبتلا شود همزمان هم میتوانید احساس خشکی کنید و هم احساس چرب بودن پوست داشته باشید. 

 ممکن است جوش بزند

 ممکن است با رژیم غذایی خاصی، استفاده از بعضی محصولات پوستی ، یا شرایط آب و هوایی ایجاد شود.

سرگیجه، بی‌حالی و از حال رفتن

افزایش ضربان قلب

 تنفس سریع و پی‌درپی 



تشخیص نوع پوست


اگر نوع پوست خود را اشتباه تشخیص دهید و از محصول نامناسبی استفاده کنید، وضعیت پوست شما بدتر خواهد شد که ممکن است منجر به ایجاد سوزش، چربی اضافی و جوش روی پوست‌تان شده یا باعث خشکی پوست و در نهایت بروز چین و چروک روی پوست‌تان شود.



پوست خشک 


پوست انسان به 5 دسته اصلی یعنی نرمال ، خشک ، حساس ، مختلط و چرب تقسیم می شود.پس پوست خشک نوعی از مدل های پوست است که فرد ذاتا از بدو تولد با این خصوصیت به دنیا آمده و احساس زبری ، کشیدگی پوست و پوسته پوسته شدن دارد و این خشکی پوست در تمام نقاط بدن از جمله دست ، پا ، صورت و ... احساس می شود.خشکی پوست حالتی است که پوست چربی کمی دارد .


پوست دهیدراته 


 بر خلاف پوست خشک که علت آن کم بودن ترشح چربی در سطح پوست است پوست دهیدراته یا کم آب ، پوستی است که فرد در اثر از دست دادن رطوبت لایه های پوستی خود دچار آن شده و عمدتا افراد حتی با سن کم خطوط سطحی در پوست خود مشاهده می کنند و پوست افتاده و شلی دارند. حتی افراد  با پوست چرب نیز ممکن است دهیدراته شدن پوست را تجربه کنند.اگر پوست چربی دارید و پوست شما حالت افتاده دارد و یا خطوطی روی پوست صورت شما ظاهر می شود علت آن کم آبی پوست شماست.



خارش پوست


عناصر خارجی مانند وزش باد و تغییرات شدید دما نور خورشید می توانند رطوبت موجود در لایه بیرونی پوست شما را کاهش دهند و باعث ایجاد احساس سستی و خارش شوند. بدون در نظر گرفتن مقدار روغن موجود در سطح پوست ، اغلب با پوسته پوسته شدن همراه است.



از اینستا ما دیدن فرمایید 


پاک کردن راحت تتو در رشت با قیمت منصفانه


instagram.com/up.microblad



http://cargoup.blogfa.com/