محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

ریمورهای معروف ایران

دوره آموزش فی ریمووال - آموزش ریموو ابرو یا پاک کردن تاتو




ممکن است روش‌های پاک کردن تاتو ابرو در منزل مانند پاک کردن تاتو ابرو با سیر یا با استفاده از محلول پاک کننده تاتو ابرو و مواد عجیب دیگری را شنیده باشید. باید یادآوری کنیم که اگر پاک کردن تاتو ابرو بانوان با ابزار درست و توسط متخصص انجام نشود، سوزش شدید و اسکار کمترین عوارض آن خواهد بود. البته بعد از پاک کردن تاتو ابرو، مراقبت‌های بعد از ریمو تاتو ابرو را هم باید در نظر داشته باشید


اسید ضعیف و قوی


اسیدی‌های ضعیف برای پاک کردن تاتو ابرو؛ که غلیظ و ژله‌ای هستند.

اسیدی‌های قوی برای ریموو ابرو؛ که مایع و آبکی هستند. 




ریموو تاتو با محلول ریموور


روش شیمیایی و تثبیت شده آن استفاده از محلول ریموور است که گاهی اوقات پاکسازی تاتو به صورت کامل انجام نشده و به نیاز به ملانین سازی دارد.


رنگدانه های پوست در ریموو تاتو بسیار موثر هستند که این رنگدانه های کاربردی شامل ملانین ها، کارتنها، رگهای خونی، فئوملانین ها و ایوملانین ها هستند. برای رنگ پوست های مختلف ملانین های مختلف داریم که در دوره های مخصوص ریموو تاتو در آموزشگاه های ارایشگری از جمله آموزش آرایشگری زنانه گل گیس نیز به صورت کامل شرح داده می شود.



ریمو فوری


این روش برای زمانی مناسب است که در حین کار خطی اشتباه کشیده شده یا کلا رنگ باشد همان لحظه پاک شود که به آن ساکشن می گویند. به وسیله محلول ساکشن می توانید این کار را انجام دهید.این محلول به صورت آماده در بازار موجود نیست ولی خودتان می توانید آن را در درست کنید.دو قطره لیدوکائین را با مقداری آب مقطر به خوبی مخلوط کنید و مقدار مورد نیاز از آن را برای پاک کردن قسمت مورد نظر استفاده کنید. اما ما این روش را تا جای ممکن پیشنهاد نمی کنیم زیرا خود کاشت پوست را حساس می کند و با عمل ریموو آسیب شدید و فشار زیادی به پوست وارد می شود.و همینطور در صورت نداشتن مهارت باعث پخش شدن رنگ زیر پوست می شوید.تا جای ممکن در زمان کاشت دقت کنید و در صورت خطا آن را به زمان ترمیم موکول کنید.



 روش اجرای تکنیک صحیح قبل از پاک کردن تاتو ابرو


۱- کاربر پوست را بدون هیچگونه موادی توسط سوزن مناسب با عمق ۱/۵ میل به حالت ضربه ای ایجاد خراش میکند .


۲- با یک گوش پاک کن یا میکروبراش مواد ریمور را روی پوست به حالت برف پاکنی می مالد


۳-کمی مکث میکند و سپس پوست را تمیز میکند


۴- سپس عمق سوزن را روی ۱ میل گذاشته با مواد توسط گوش پاک کن روی پوست می مالد


۵- سپس سوزن را به صورت چرخشی روی آن حرکت می دهد


۶- بعد از مکث ۵ دقیقه ای پاک سازی پوست انجام شود.


۷- در مرحله آخر عمق ۰.۵ میل و پاک کردن خونابه و گذاشتن ریموور را تکرار کنید.


روش فی ریموال


فی ریمووال تکنیک ابداع شده توسط کمپانی فی (phi) برای پاک کردن تتوهای قدیمی صورت و بدن است. در کلاس آموزش ریموو تاتو ابرو شما می آموزید که چگونه با استفاده از فرمولاسیون پیشرفته محصولات آکادمی فی، تاتو و آرایش نیمه دائمی را از بدن و صورت خود پاک کنید. این روش بسیار سریع و بدون درد بوده و آسیب بسیار کمی به پوست وارد می کند و به همین جهت تنها روشی است که برای پاک کردن تتوی لب استفاده می شود



ریموور کالر لیفت بایوتاچ


ریمور کالر لیفت بایوتاچ محصولی آمریکایی برای ریموو تاتو و پاک کردن رنگدانه های تاتو است و تاتو هایی که در سالهای گذشته زده شده است را پاک میکند.از کالرلیفت میتواند برای ریموو ابرو،میکروپیگمنتیشن،لب و... استفاده کنبد.لوسیون استحکام دهنده یا همان کرم رجوی برای بعد از ریموو تاتو و مراقبت بعد از ریموو ، برای کاهش سوزش و قرمزی استفاده میشود. استفاده کرم رجوی برای افرادی که از ریموور تاتو استفاده کرده اند توصیه میگردد


کالرلیفت روش پاک کردنتک جلسه ای نیست



ریموور تاتو رجوی


پاک کننده تاتو یا ریموور تاتو رجوی یکی از پرطرفدارترین پاک کننده های بازار است،که از طریق جذب رنگ دانه های تاتو، میتواند تاتو های قبلی را پاک کرده و حالت طبیعی را به پوست باز گرداند. این ریموور محصول کشور امریکاست و کیفیت بسیار بالایی دارد.


آیا میتوان به روش ریموور تاتو دائم ابرو را پاک کرد؟




از اینستا ما دیدن فرمایید 


پاک کردن راحت تتو در رشت با قیمت منصفانه


instagram.com/up.microblad


ارایشگر موفق



ویژگی های یک آرایشگر موفق زنانه – آموزشگاه آرایش زنانه تهران ( آرایشگری )


یکی از مهم ترین سوالاتی که به کرات از ما پرسیده می شود این است که برای آرایشگر شدن از کجا شروع کنم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت برای شروع آرایشگری حداقلی کاری که شما باید انجام دهید، کسب مهارت در حوزه هایی است که قرار در آن فعالیت کنید



اگر شما می‌خواهید آرایشگر موفقی باشید و از این طریق در ذهن مشتریان بمانید، تا پایان با ما همراه باشید.




مدرک فنی حرفه ای


امروزه اگر بخواهید در زمینه آرایشگری موفق شوید و به برند منطقه و حتی کشور تبدیل شوید، شرط اول آن داشتن مدرک فنی حرفه ای از مراکز معتبر است. چرا که امروزه آرایشگرانی در سالن ها مجاز به فعالیت هستند که دارای مدرک فنی حرفه ای باشند و همچنین داشتن مدرک فنی حرفه ای باعث افزایش اعتماد مشتریان به شما خواهد شد.



 در دوره های آموزشی آرایشگری از نحوه دست گرفتن قیچی تا اعمال مدل موهای جدید و ترند روز آشنا می شوید و می توانید به طور عملی بر روی مدل های رایگانی که آموزشگاه در اختیار مهارت آموزان قرار می دهند، تجربیات خود را چندین برابر کنید و در نهایت با مدرک معتبر وارد بازار کار شوید. دقت داشته باشید آموزشگاه های آرایشگری بستری را ایجاد می کنند که آرایشگران تازه کار فرصت اشتباه کردن داشته باشند تا از اشتباهات خود درس بگیرند. از آنجایی که امروزه افراد به موهای خود اهمیت زیادی می دهند در بازارکار فرصتی برای اشتباه کردن وجود ندارد و باید همیشه بهترین مدل مو ممکن را برای جلب رضایت مشتریان اعمال کنید.




چند نکته نکته مهم 



یافتن و استخدام آرایشگران خوب


ارائه‌ی آخرین ومحبوب ترین مدل ها و تِرندهای آرایشی و پیگیری مداوم این روش ها


داشتن یک سیاست کاری مداوم برای حفظ رضایت مشتریان و کارکنان خود


مهارت


یک آرایشگر حرفه ای باید روی کار خود تسلط کامل داشته باشد و از مهارت و تجربه کاری کافی برخوردار باشد و به طور دقیق بدانید که چه نوع آرایشی مناسب چه پوست و صورتی بوده و برای هر فرم و مدل از صورت باید به دنبال چه مدل مویی بود. آرایشگر باید بتواند مشتری خود را راهنمایی کند تا مشتری به بهترین انتخاب دست یابد.


پذیرای استفاده از فناوری‌های جدید باشید



در حال حاضر برای استفاده در سالن‌های آرایشی زنانه انواع ابزارها و امکانات جدید وجود دارد؛ از ایجاد وب‌سایت برای سالن زیبایی گرفته تا اپلیکیشن‌های مختلف که در مقاله‌ی دوازده راه‌کار برای بازاریابی اینترنتی آرایشگاه زنانه به برخی از این موارد اشاره کرده‌ایم.


شما به‌عنوان یک آرایشگر زنانه موفق علاوه بر استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های قبلی ولی مفید در امر آرایشگری و بازاریابی؛ باید از فناوری‌های جدید نیز بهره ببرید و در این مورد، پیگیر باشید.


3-آرایشگاه زنانه را بسیار تمیز نگه دارید



از اینستا ما دیدن فرمایید 


پاک کردن راحت تتو در رشت با قیمت منصفانه


instagram.com/up.microblad


لیفت لمینت ابرو مژه



لیفت و لمینت ابرو چه تفاوتی با هم دارند و مناسب چه کسانی می باشد؟ - رز سرخ


مقدمه


لیفت و لمینت ابرو این روزها یکی از خدمات زیبایی جدید سالن‌های زیبایی می‌باشد. لیفت و لمینت ابرو باعث بالا رفتن، تقویت، پرپشتی و پهن شدن ابرو می‌شود، اگر می‌خواهید ابروهای شما بالا و به صورت هاشوری مانند ستاره‌های سینما به نظر برسد ما لیفت و لمینت ابرو را به شما پیشنهاد می‌دهیم؛ زیرا تا مدتی نیاز به آرایش ابرو وجود ندارد و بدون هرگونه آرایشی ابرو بسیار زیبا می‌ایستند



بی خطر


روشی که به تازگی وارد دنیای آرایشگری و مد شده است می تواند برای بالا بردن ابرو ها، حالت دادن و پرپشت تر نشان دادن آنها بسیار مفید است. در واقع لیفت ابرو به معنی بالا بردن ابرو ها به صورت موقت با مواد ارگانیک و بی خطر است.



 این روش برای افرادی با ابرو‌های کم پشت و نازک که خواهان ابرو‌های هاشور زده هالیوودی و دخترانه هستند، و یا برای کسانی که از مدل یکنواخت ابروی خود خسته شده‌اند و به دنبال راهی برای تنوع و زیبایی بیشتر صورت خود هستند، توصیه می‌شود.


در ابتدا برای آشنایی شما با لیفت و لمینت ابرو، به شرح چگونگی انجام آنها، تاثیر هرکدام از روش‌های فوق روی ظاهر ابروی شما و مراقبت‌های معمول  بپردازید



 با استفاده از مواد مخصوص ابروها رنگ گرفته و تقویت میشوند همین امر باعث میشود که تارهای ابرو ضخیمتر و پرپشتتر نشان داده شوند و همچنین اگر بخواهید از هر دو روش لیفت و لمینت روی ابروهایتان صورت بگیرد در یک جلسه امکان پذیر است هر دو روش مششابه یکدیگر هستند و تفاوت آن ها در موادی است که بکار برده میشوند



نکاتی که قبل از لیفت ابرو باید رعایت کنید


قبل از انجام لیفت و لمینت ابرو حتما حمام کرده و بدون هیچ آرایشی در آرایشگاه حضور یابید زیرا چشم ها تا یک روز بعد نباید خیس شوند.


در صورت داشتن بیماری های کم کاری تیروئید یا پرکاری تیروئید و یا اختلالات هورمونی از قبل به آرایشگاه اطلاع دهید.


ابروها را از قبل به مدت یک ماه قیچی نکنید.


از رنگ کردن ابروها حداقل تا دو هفته قبل از لیفت و لمینت ابروها بپرهیزید زیرا باعث آسیب دیدن ابروها می شود، علاوه بر آن در هنگام لمینت ابروها، ابروهایتان رنگ هم زده می شود.


لیفت ابرو برای ابروهای دکلره ممنوع می باشد.


مراحل کار


ابتدا از یک کرم لیفت استفاده می شود که حاوی مواد شیمیایی برای تجزیه موهای زائد است. این کرم کمک می‌ کند موها آزادانه به هر شکلی که می ‌خواهیم حرکت کنند. پس از استفاده از کرم لیفت بر روی ابروها، یک لایه سلفون محکم را روی ابروها قرار داده می شود. سلفون فشار داده می شود (برای کمک به روند لمینت)، و سپس برای مدت ۸ دقیقه روی ابروها می ماند



مواد شماره 1 یا لیفت را از ریشه تا نصف موهای ابرو مواد گذاری کنید و کاور کنید. تایم مکث برای مواد شماره یک بر اساس برند مواد در نظر گرفته می شود.


 


مرحله سوم:مواد 1 را کامل از روی ابرو پاک کنید و آنگاه مواد شماره 2 یا فیکس کننده را روی کل ابروها بگذارید. ابروها را با نایلون کاور کنید. مدت زمان مکث 15 دقیقه می باشد.


 


مرحله چهارم:بعداز تمیز کردن مواد فیکس رنگ ابرو گذاشته می شود. رنگ ابرو نسبت به سلیقه ی مشتری به مدت 7 الی 8 دقیقه مکث با کاور نایلونی گذاشته می شود.

از اینستا ما دیدن فرمایید 


لیفت و لمینت مژه ابرو در رشت با قیمت منصفانه


instagram.com/up.microblad




ریموور رجوی



ریموور رجووی - فروشگاه میکروتتوشاپ | رنگ تاتو ورد فیمس | رنگ تاتو پرمابلند |

مقدمه


پاک کننده تاتو یا ریموور تاتو رجوی یکی از پرطرفدارترین پاک کننده های بازار است. ریموور رجووی از طریق جذب رنگ دانه های تاتو، میتواند تاتو های قبلی را پاک کرده و حالت طبیعی را به پوست باز گرداند.



این ریموور محصول کشور امریکاست و کیفیت بسیار بالایی دارد.


این روش فقط توسط تاتو آرتیست آموزش دیده یا آرایشگر دائمی می تواند انجام شود



آیا ریموور تاتو رجووی مطمعن هست؟


میزان موفقیت این پاک کننده تاتو 92 درصد است.طبف نظر دوستانی که از لیزر جهت پاک کردن تاتو خود استفاده کرده اند، ویموور تاتو رجوی هم مطمعن تر و هم درد کمتری دارد.


ریموور Rejuvi


کرم استخراج به طور ویژه طراحی شده است تا با جوهر تاتو اصلی و گرفتن آن مخلوط شود. سپس فرمول را به ماده ای ضخیم تر که پوست به راحتی با استفاده از جوهر تاتو اسیر شده فشار می آورد ، وارد می کند. به منظور از بین بردن کامل تاتو ، معمولاً به بیش از یک بار ریموو تاتو نیاز دارید.ریموور Rejuvi برای از بین بردن تاتو حاوی اکسیدهای فلزی قلیایی و اکسیدهای فلز انتقالی است که در یک فرمول خاص ترکیب شده است.

 

این روش نسبت به روشهای دیگر حذف بسیار درد کمتری دارد و دوره درمانی و برداشتن تاتو بعدی بسیار سریعتر و موثرتر از برداشتن لیزر است.



روش پاک کردن تاتو با رجووی چگونه است ؟


برای این روش از یک دستگاه میکرونیدلینگ کمک گرفته می شود محلول رجووی rejuvi بر خلاف سایر مواد پاک کننده تاتو که اسیدى هستند، داراى ساختار مولکولى اکسیدهاى فلزى (همان ساختار پیگمنت هاى تاتو) است. در حقیقت یک دوست دار اکسیدهاى فلز است که پیگمنت هاى تاتو را جذب و از طریق پوست خارج مى کند




rejuvi tattoo rimover


ریمور بسیار حرفه ای

جهت پاک کردن تاتوهای قدیمی

بدون بر جای گذاشتن اسکار

حجم محصول : 10gr

کشور سازنده : آمریکا




از اینستا ما دیدن فرمایید 


instagram.com/up.microblad


معرفی رنگ پرما


رنگ پرمابلند – تاتو مارکت



مشخصات کلی رنگ تاتو پرمابلند


پرمابلند رنگی پایه آب، با حجم 15 میل، کاملاً اورگانیک و گیاهی و بدون عارضه جانبی آلرژی‌زایی است. دارنده‌ی پنج نشان جهانی vegan، steriler، CPNP registred، EU compliance و No animal tested است.

پرمابلند اورجینال همچون دیگر رنگهای آمریکایی تأییدیه سازمان FDA (غذا دارو) آمریکا را دارد. همچنان که مطلع هستید این سرتیفیکیت تنها بعد از آزمایشات متعدد و در صورت اثبات عدم عوارض رنگ بر سلامت و بهداشت انسان صادر می‌گردد.

از آنجا که پرمابلند رنگی درشت مولکول است نیاز است که ترکیب رنگ صحیح و اصول مربوط به آن بخوبی رعایت گردد. در غیر اینصورت، با وجود کیفیت بالایی که دارد، شاهد بدرنگی و ریزش رنگ آن خواهیم بود. همچنین توجه به مطابقت گرمی و سردی رنگ تاتو، با رنگ پوست مشتری و تناژ تاتو قدیمی بسیار حائز اهمیت است.



حجم پرمابلند


رنگ تاتو پرمابلند در بسته بندی با حجم 15 میلی لیتر و با قیمت مناسبی خدمت مشتریان گرامی ارائه می شود. این رنگ تاتو رنگ شفاف و درخشانی دارد که کیفیت خود را از به خوبی حفظ می کند.


رنگ تتو پرما بلند رنگدانه های مقاوم، با کیفیت و ماندگاری دارد که با گذشت زمان کیفیت خود را از دست نمیدهند. همچنین زمان اجرا و پیاده سازی طرح تاتو، این رنگ به خوبی ترکیب می شود و نتیجه بسیار عالی برای شما به دست خواهد آورد.



 رنگ های مخصوص میکروپیگمنتیشن ابروی پرمابلند



آمبر، فورست براون، تیناز گولد سان رایز، دارکست بروان، چاکلت کیس، اسپرسو، فودج، روکسی بروان، برنزر و فورست بروان



دارکست براون


 رنگ قهوه ای تیره با تناژ سرد است. مناسب برای پوست های سفید و سرخ و یا همان تناژ گرم میباشد.به دلیل ماندگاری بالا میتوان برای میکروبلیدینگ هم استفاده شود. اسپرسو: رنگ قهوه ای سوخته با تناژ سرد است که نسبت به دارکست بسیار تیره تر است. به دلیل تیرگی بالا و ماندگاری عالی برای میکروبلیدینگ بسیار مناسب است میتوان از ترکیب این رنگ ( اسپرسو)‌ و رنگ دابل بلک جهت افزایش ماندگاری و جلوگیری از تغییر تناژ برای خط چشم استفاده شود



انواع رنگ تاتو پرمابلند مخصوص میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو


رنگ تاتو کمپانی پرمابلند بدلیل پیگمنت بسیار قوی و غنی که دارد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ است.



رنگ آی لاینر


 این رنگ با توجه به اسم آن میتوان گفت مخصوص خط چشم است.



فارنت براون


 رنگ قهوه ای زیتونی متوسط با تناژ سرد است. این رنگ مناسب پوست های روشن میباشد.



اسکالپ سر


 میکرو دارک، میکرو گری، میکرو لایت، میکرو مدیوم و میکرو مود



بدن


 دابل بلک



انواع رنگ تاتو پرمابلند سرد و گرم مخصوص مخصوص ابرو


رنگ تاتو پرمابلند کاملاً گیاهی و با ماندگاری بسیار بالا است که در صورت داشتن اطلاعات کامل از قوانین ترکیب رنگ آن شاهد تاتوهایی زیبا و خوشرنگ خواهید بود.



از اینستا ما دیدن فرمایید 


instagram.com/up.microblad