محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

معرفی رنگ پرما


رنگ پرمابلند – تاتو مارکت



مشخصات کلی رنگ تاتو پرمابلند


پرمابلند رنگی پایه آب، با حجم 15 میل، کاملاً اورگانیک و گیاهی و بدون عارضه جانبی آلرژی‌زایی است. دارنده‌ی پنج نشان جهانی vegan، steriler، CPNP registred، EU compliance و No animal tested است.

پرمابلند اورجینال همچون دیگر رنگهای آمریکایی تأییدیه سازمان FDA (غذا دارو) آمریکا را دارد. همچنان که مطلع هستید این سرتیفیکیت تنها بعد از آزمایشات متعدد و در صورت اثبات عدم عوارض رنگ بر سلامت و بهداشت انسان صادر می‌گردد.

از آنجا که پرمابلند رنگی درشت مولکول است نیاز است که ترکیب رنگ صحیح و اصول مربوط به آن بخوبی رعایت گردد. در غیر اینصورت، با وجود کیفیت بالایی که دارد، شاهد بدرنگی و ریزش رنگ آن خواهیم بود. همچنین توجه به مطابقت گرمی و سردی رنگ تاتو، با رنگ پوست مشتری و تناژ تاتو قدیمی بسیار حائز اهمیت است.



حجم پرمابلند


رنگ تاتو پرمابلند در بسته بندی با حجم 15 میلی لیتر و با قیمت مناسبی خدمت مشتریان گرامی ارائه می شود. این رنگ تاتو رنگ شفاف و درخشانی دارد که کیفیت خود را از به خوبی حفظ می کند.


رنگ تتو پرما بلند رنگدانه های مقاوم، با کیفیت و ماندگاری دارد که با گذشت زمان کیفیت خود را از دست نمیدهند. همچنین زمان اجرا و پیاده سازی طرح تاتو، این رنگ به خوبی ترکیب می شود و نتیجه بسیار عالی برای شما به دست خواهد آورد.



 رنگ های مخصوص میکروپیگمنتیشن ابروی پرمابلند



آمبر، فورست براون، تیناز گولد سان رایز، دارکست بروان، چاکلت کیس، اسپرسو، فودج، روکسی بروان، برنزر و فورست بروان



دارکست براون


 رنگ قهوه ای تیره با تناژ سرد است. مناسب برای پوست های سفید و سرخ و یا همان تناژ گرم میباشد.به دلیل ماندگاری بالا میتوان برای میکروبلیدینگ هم استفاده شود. اسپرسو: رنگ قهوه ای سوخته با تناژ سرد است که نسبت به دارکست بسیار تیره تر است. به دلیل تیرگی بالا و ماندگاری عالی برای میکروبلیدینگ بسیار مناسب است میتوان از ترکیب این رنگ ( اسپرسو)‌ و رنگ دابل بلک جهت افزایش ماندگاری و جلوگیری از تغییر تناژ برای خط چشم استفاده شود



انواع رنگ تاتو پرمابلند مخصوص میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو


رنگ تاتو کمپانی پرمابلند بدلیل پیگمنت بسیار قوی و غنی که دارد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ است.



رنگ آی لاینر


 این رنگ با توجه به اسم آن میتوان گفت مخصوص خط چشم است.



فارنت براون


 رنگ قهوه ای زیتونی متوسط با تناژ سرد است. این رنگ مناسب پوست های روشن میباشد.



اسکالپ سر


 میکرو دارک، میکرو گری، میکرو لایت، میکرو مدیوم و میکرو مود



بدن


 دابل بلک



انواع رنگ تاتو پرمابلند سرد و گرم مخصوص مخصوص ابرو


رنگ تاتو پرمابلند کاملاً گیاهی و با ماندگاری بسیار بالا است که در صورت داشتن اطلاعات کامل از قوانین ترکیب رنگ آن شاهد تاتوهایی زیبا و خوشرنگ خواهید بود.



از اینستا ما دیدن فرمایید 


instagram.com/up.microblad


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد