محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

تاثیر استرس بر پوست





راش پوستی ناشی از استرس

استرس زیاد می‌تواند باعث بروز کهیر شود. کهیر نوعی حساسیت پوستی است که شامل راش های پوستی یا دانه های برآمده و قرمز رنگ می‌شود. اندازه‌ی این راش ها متغیر است و امکان ایجاد آنها در هر قسمتی از بدن وجود دارد. کهیر ممکن است با خارش همراه باشد. در بعضی موارد هم ممکن است هنگام لمس کردن قسمتی از پوست که دچار کهیر شده، احساس مورمور شدن یا سوزش کنید.


به غذای خود توجه داشته باشید

یکی از فاکتورهای مهم در کنترل استرس، توجه به رژیم غذایی خود است. با خوردن غذاهای سالم مثل سبزیجات و دانه های گیاهی، هم رژیم سالم تری خواهید داشت و هم مواد مغذی را به پوست خود می رسانید. یادتان باشد یکی از مواردی که باعث استرس می شود، رعایت رژیم های غذایی سخت گیرانه است. وقتی شما خود را از غذا خوردن محروم می کنید، بدن شما دچار کمبود بعضی از مواد و ویتامین ها می شود و همین مساله شرایط استرس و نگرانی را برای بدن به همراه دارد. پس غذاهای خوب و سالم بخورید تا مواد مغذی به بدن شما برسد.

استرس مزمن با موهایتان چه می کند ؟

استرس های مزمن زودگذر هستند، ولی شوکی به بدن وارد می کنند که پوست به عنوان عضوی از بدن تحت تاثیر قرار میگیرد. معمولا در چنین شرایطی سلول های پوست، ناخن و ریشه مو ممکن است رشد شان متوقف یا کند شود. البته تغییرات را همان موقع مشاهده نخواهید کرد و بعد از گذشت چند روز یا چند هفته یا حتی چند ماه متوجه این تغییرات میشوید، به عنوان مثال ممکن است حادثه یا اتفاقی برای فردی رخ دهد که باعث بروز استرس مزمن در فرد شود، در این مواقع بعد از طی مدتی مشاهده می کند که مثلا؛ دچار ریزش موی شدید شده، طوری که فرد فکر می کند برای همیشه موهایش را از دست داده است. البته جای نگرانی نیست، این ریزش مو بعد از مدتی به طور خود به خود درمان می شود. البته به شرطی که استرس در این مدت از بین برود.

استرس همچنین می تواند به واسطه رابطه گوارش و پوست، موجب ایجاد التهابات پوستی شود. در واقع استرس تعادل باکتری های درون معده و روده را بر هم می زند و این امر باعث بروز التهابات می شود. التهابات درون بدن می توانند خود را بر روی پوست به صورت جوش، آکنه، اگزما، پسوریازیس (صدفک) و رزاسه نشان دهند. هنگامی که افرادی با التهابات پوستی مزمن همچون اگزما، پسوریازیس و رزاسه، دچار استرس می شوند بیش از دیگران آسیب می بینند.


آب زیاد بخورید

این روش را امتحان کنید تا نتایجش، شما را شگفت زده کند. هر روز، مقدار زیادی آب بخورید. این باعث دفع سموم از بدن شما می شود و جلوی کم آبی بدن را نیز می گیرد. پس هم برای داشتن پوستی سالم و هم برای کنترل استرس، آب زیاد بخورید. خوردن آب به مقدار کافی جلوی جوش زدن و مشکلات پوستی را نیز می گیرد.

کسانی که لک یا خال هاشون به سمت صورتی یا قرمزی میره نشون میده که اینا پیگمنت قرمز پوستشون بیشتر بوده. حالا اگه این که کک مک‌ ها یا خال هاشون به سمت قهوه‌ای بره نشون میده پیگمنت سرد پوستشان بیشتر بوده. پس بهترین راه تشخیص پیگمنت صورت مشتری خال ها و کک و مک هاست.

یکی دیگه از راه های تشخیص پیگمنت ‌پوست مشتری از طریق رگ های دست و یا صورته. یا از طریق این رگ های روی دستشان تشخیص میدیم یا اینکه یه سری هستند رگهای مشخصی روی صورتشون وجود داره یا مثلاً پشت پلکشون رگاش مشخصه. که با این روشها هم میشه پیگمنت پوست مشتری را تشخیص بدهیم. نکته‌ای که باید بهتون بگم اینه که توی پوست های روشن وقتی مشتری چشمش رنگی هست این نشون میده پیگمنت قرمز پوستش بیشتره. حالا هرچی این چشم روشن تر باشه پیگمنت قرمز پوست قالبتره.

لایه درم (derm)

به لایه میانی پوست ( غشاء میانی پوست ، لاپوست ، قسمت حساس و عروقی میان پوست )که شامل سلول های بافت زنده می باشد درم می گویند، که ۵ تا ۷ برابر ضخیم تر ازاپیدرم می باشد و رنگدانه ها توسط سوزن باید به این لایه وارد شود که این امر سبب پایداری و ماندگاری رنگ می شود .


از اینستا ما دیدن فرمایید 

پاک کردن راحت تتو در رشت با قیمت منصفانه

instagram.com/up.microblad


http://cargoup.blogfa.com/


پوست خشک را دریابید

دلایل خشکی پوست و راه های درمان پوست خشک




عوامل خشکی پوست


عوامل محیطی مانند هوای سرد یا هوای خشک می توانند باعث خشکی پوست شوند. همچنین ممکن است به دلیل شرایط سلامتی از جمله اگزما، کم آبی بدن و دیابت باشد.

افراد می توانند اکثر موارد خشکی پوست را با انجام اقدامات ساده مانند استفاده از مرطوب کننده برطرف کنند. با این حال، گاهی اوقات ممکن است افراد به داروهای قوی نیاز داشته باشند.


خطوط ریز و چین‌وچروک

احساس خشکی شدید در پوست به‌خصوص بعد از شستشو

پوسته‌پوسته شدن

مستعد سوزش و خارش

وجود احتمالی ترک بر روی پوست

احساس سفتی پوست

خشن شدن پوست

خارش

پوسته‌پوسته شدن خفیف تا شدید پوست (باعث تغییر رنگ پوست می‌شود.)

ایجاد ترک روی پوست

در پوست سفید باعث قرمزی شده و در پوست تیره‌تر، رنگ خاکستری ایجاد می‌کند.

ترک‌های عمیقی که باعث خونریزی می‌شود.

که همگی باعث ایجاد حس بد در شما میشود



نشانه‌های خشکی پوست


فردی که به خشکی پوست دچار شده، ظاهر پوستش خشک و بی آب است.


پوست صورت و بدن پوسته‌ پوسته، تحریک شده و ملتهب می‌شود.


فرد دارای پوست خشک، احساس زبری و گاهی درد و خارش می‌کند.


در حالت شدیدتر خشکی پوست صورت، پوست دچار قرمزی و خارش شدید خواهد شد.


افرادی که خشکی پوست شدیدی دارند، ترک‌های عمیقی روی پوستشان به وجود می‌آید و ممکن است خونریزی هم کند.



 آب و هوا


یکی از عومل محیطی که تاثیر زیادی در خشکی پوست دارد، آب و هوا است. با تغییر آب و هوا (افزایش یا کاهش رطوبت و حرارت)، پوست نیز دچار تغییراتی می‌شود. به طور مثال در زمستان که حرارت و رطوبت کاهش می‌یابد، پوست نسبت به فصل تابستان خشک‌تر می‌شود.



 

حرارت


 همه ما می‌دانیم که دستگاه های حرارتی گازی در منزل رطوبت محیط را از بین می برند. بنابراین، زمانی که در فصل سرما بخاری یا شومینه و … روشن می کنیم، رطوبت محیط کاهش یافته و پوست دچار کم آبی می شود.


از مرطوب کننده استفاده کنید


افرادی که پوست خشک دارند بیشتر از بقیه به مرطوب کننده پوست نیاز دارند. به ویژه پس از استحمام لازم است که پوست خود را مرطوب کنید تا دچار خارش نشوید. در زمستان استفاده از مرطوب کننده خیلی مهم‌تر است. سردی هوا می‌تواند پوست شما را خشک یا حتی پوسته پوسته کند. پس همیشه روی پوستتان مرطوب کننده داشته باشید.


بیماریهایی که باعث خشکی پوست میشوند


هیپوتیروئیدیسم

دیابت

درماتیت آتوپیک (اگزما)

پسوریازیس


نکات مراقبتی


به اندازه کافی آب بنوشید


کمبود آب در بدن می‌تواند باعث خشکی پوست شود. پس یادتان باشد روزانه به اندازه کافی آب بنوشید تا پوستتان خشک نشود.



برخی علل دیگر خشکی پوست


گرما: گرمای شدید در محیط باعث ازدست‌دادن رطوبت پوست می‌شود.


محیط سرد: زندگی در آب‌وهوای سرد و خشک همراه با باد تاثیر زیادی در بروز این مشکل دارد.


حمام کردن به دفعات زیاد: حمام کردن با آب خیلی گرم یا شستشوی زیاد پوست باعث بروز این مشکل می‌شود. معمولا افرادی که هر روز حمام می‌کنند، چربی‌های طبیعی پوست خود را از دست می‌دهند.


صابون و شوینده با قدرت بالا: برخی از صابون‌ها، شامپوها و دیگر شوینده‌ها برای ازبین‌بردن چربی، رطوبت را هم از پوست می‌گیرند.


بیماری‌های پوستی: افرادی که دچار بیماری‌های پوستی مانند درماتیت آتوپیک یا پسوریازیس هستند، بیشتر دچار این مشکل می‌شوند.


افزایش سن: با افزایش سن و رسیدن به دوره سالخوردگی پوست نازک شده و چربی کمتری تولید می‌کند.



از اینستا ما دیدن فرمایید 


پاک کردن راحت تتو در رشت با قیمت منصفانه


instagram.com/up.microblad



http://cargoup.blogfa.com/



مشتری مداری ارایشگر


قوانین مشتری مداری در آرایشگاه | رژلب


سرویس دهندگی قوی


هر مشتری که به آرایشگاه شما مراجعه می کند باید به بهترین نحوه ممکن درخواست وی را انجام بدهید. به طور کلی رشته آرایشگری نیازی به تبلیغات پر هزینه ندارد، در صورتی که بتوانید رضایت مشتریان را به دست آورید آنها کسب و کار شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کنند این گونه نیز یک نوع تبلیغ برای شما به حساب می آید



توجه به واکنشها


 در یک رابطه کنش و واکنش‎های متفاوتی میان دو نفر رد وبدل می‎شود و هر فرد به صورت به صورت مستقیم یا غیرمستقیم تلاش می‎کند که پیام‎هایی را به فرد مقابل خود مخابره کند. به طور مثال: یک مشتری، هنگام ریمو لب شاید کلامی از نارضایتی‎ای که از کار شما دارد به زبان نیاورد؛ امّا از حرکات عصبی او و تکان دادن دائم دست‏‎ها و پاهایش و یا میمیک صورت او می‎توانید، پیام‎هایی را که به صورت غیرمستقیم به شما مخابره می‎کند دریافته و برای رضایتمندی مشتری تلاش کنید.


مهارت گوش دادن


از مهارت‌ گوش دادن که بخش مهم هر گفت و گویی است، بهره‎ی کافی ببرید. اصولاً افرادی می‎توانند با غریبه‎ها، گفت و گو کنند که شنونده‎ی خوبی باشند. همچنین برای اینکه شنونده‎ی خوبی باشید، یاد بگیرید، چگونه نظرات گوینده را به زبان خود تکرار کنید.




در مشاوره، گفتگوها دو طرفه باشد.


 پیش داوری نکنید و فرصت کافی دهید تا مشتری خواسته‎ی خود را بیان کند؛ زیرا ممکن است، فرض و تصور ما اشتباه باشد.


 در ارتباط غیر کلامی مهارت کافی کسب کنید. مثلاً اگر مشتری به جلو خم شود، مستقیماً به شما نگاه کند یا مقابل شما بنشیند، دوست دارد مشاوره را ادامه دهد؛ امّا اگر دائم به ساعتش نگاه کند، یعنی عجله دارد و شما مشاوره را خلاصه کرده و جمع بندی کنید.



مزایای مشاوره


مشتری آگاه از خدمات و قیمت ما همیشه به ما اعتماد خواهد کرد.


•مشاوره ما می تواند در مورد مراقبت ها، مدل ها، کیفیت کار ها، قیمت ها و … برای مشتری صورت بگیرد.


•با دادن مشاوره به مشتری حس ارزشمند بودن را به مشتری منتقل می کنید!



احترام، ارزش


رکن اصلی مشتری مداری، احترام و ارزش قائل شدن برای مشتری است. چه مشتری تازه وارد باشد چه مشتری قدیمی و از دوستان. هم حین انجام خدمت زیبایی باید محترمانه رفتار کنید و هم زمانی که مشتری در فضای بیرون از سالن ما حضور دارد 



هدیه


با دریافت آی دی اینستاگرام مشتریان آنها را فالو و تگ کنید و در روز تولدشان به آنها تبریک و کدتخفیف پیامک کنید، نوبت های ترمیم را با پیامک یادآوری کنید و در صورت عدم مراجعه طولانی مدت، به ایشان کد تخفیف هدیه نمایید.


خلاقیت


اگر از بزرگ‌ترین کسب‌وکارها بپرسید چگونه موفق شدند، آن‌ها بزرگ‌ترین عامل موفقیت خود را مدیون خلاقیت می‌دانند زیرا مردم همواره به دنبال چالش‌های جدید هستند و چه‌ بهتر که شما این چالش را به آن‌ها هدیه دهید.



تبلیغات


عکس های تبلیغاتی شما نباید دارای نوشته های زیاد و طولانی باشد، ترکیب چند تصویر بی کیفیت هم کسی را جذب نمی کند.


تبلیغ نیز باید بسیار کوتاه باشد چون متن بلند اصلا خوانده نمی شود. همچنین باید بسیار جذاب و دارای مطالب جدید باشد.


در بین تبلیغات حتما از تخفیف های جذاب نیز استفاده کنید تا مخاطب برای یک بار نیز شده به آرایشگاه شما بیاید و سپس کم کم مشتری ثابت شما شود.




از اینستا ما دیدن فرمایید 


پاک کردن راحت تتو در رشت با قیمت منصفانه


instagram.com/up.microblad



http://cargoup.blogfa.com


برند رنگ های صورت برای تتو


انواع رنگ تاتو | بهترین رنگ تاتو برای صورت و بدن





مقدمه



رنگ تاتو چیست 


در اصطلاح کلی محلولی که حاوی رنگ و حامل به یک اندازه باشد رنگ تاتو گفته می شود. این محلول که حالتی مایع مانند دارد به منظور منتقل نمودن رنگ برای محل انتخابی به کار برده می شود. در واقع به هنگام انتقال آن بر روی سطح پوست، یک واکنش شیمیایی به وجود می آید و این باعث می شود تا رنگ در سطح مربوطه توسعه یابد. در رابطه با تاتو باید گفته که این متد پیشینه و قدمتی طولانی دارد و خوشبختانه در ایران هم همگام با تکنیک های پیشرفته و به روز قدم برمی دارد.



رنگ های کمکی


معمولا این رنگ ها ۲۵ درصد از حجم رنگ را تشکیل داده و دارای دو گروه سرد و گرم خواهند بود. در واقع رنگ های کمکی را می توان به دو بخش روشن و تیره تقسیم کرد. به صورت کلی در زمان ترکیب رنگ تاتو باید به نکات زیر دقت کنید.


پالت رنگ


پالت رنگی شما باید کامل باشد. اگر این پالت ناقص بوده و شما را مجبور کند تا برای تهیه رنگ از ترکیب های مختلف استفاده نمایید، باعث می شود تا با گذشت زمان تاتو شما کیفیت و رنگ پایه خود را از دست دهد. به طور مثال اگر مایل هستید که رنگ قهوه ای روشن تولید کنید و برای ساخت این رنگ تاتو، قهوه ای تیره را با خردلی مخلوط کردید، ممکن است که تناژ دودی زیاد شود و حذف آن کار دشواری باشد. دلیل هم این مورد است که قهوه ای تیره و خردلی تفاوت زیادی دارند.


  

شناخت لایه های پوست در انجام تاتو


لایه ای که با چشم دیده می شود و قابل لمس است لایه سطحی پوست می باشد.


لایه میانی (اپیدرم) در زیر لایه سطحی قرار دارد که بافت زنده پوست می باشد. تزریق رنگ در این لایه انجام می شود.


لایه بعدی لایه بافت چربی می باشد که با برخورد سوزن به این لایه، خون رقیق یا همان  خونابه از این لایه خارج می شود.


و لایه زیرین لایه ای است که شامل رگ های خونی، سلول های عصبی و … می باشد. که اگر سوزن با این لایه برخورد داشته باشد باعث خونریزی می شود. در انجام تاتو، نباید سوزن با این لایه برخوردی داشته باشد.


ویژگی های رنگ تاتو استاندارد


رنگ استاندارد روی پوست تغییر رنگ نمی دهد


رنگ استاندارد بعد از استفاده باعث ایجاد حساسیت و خارش نمی شود


رنگ استاندارد باعث ایجاد عفونت نمی شود


به یاد داشته باشید رنگ هرچقدرم با کیفیت باشد میزانی از فلزات را دارد و همگی آنها نیازمند ریمو هستند



رنگ پایه آب و روغن


رنگ پایه آب رقیق است ولی رنگ پایه روغن غلیظ است


رنگ پایه آب تغییر رنگ کمتری نسبت به رنگ پایه روغن دارند


رنگ  پایه آب مناسب بدن است و رنگ  پایه روغن مناسب صورت است


رنگ پایه آب در ظرف آب پخش می شود ولی رنگ پایه روغن در ظرف آب ته نشین میشود


.رنگ پایه آب روی دست فورا خشک میشوند ولی  رنگ پایه روغن روی دست حالت چرب دارد


رنگ تاتو پورپیگمنت


رنگ مشکی برند پورپیگمنت یکی از برند های خوب برای تاتو خط چشم است. این برند برای اولین بار رنگ تاتو با تکنولوژی نانو تولید کرده است که مورد استقبال بسیاری از تاتو کار ها و پیگمنتر ها قرار گرفته است. رنگ مشکی پورپیگمنت با مواد ارگانیک و گیاهی فرموله شده است به همین سبب احتمال ایجاد حساسیت و عوارض برای چشم را بسیار پایین آورده است.


رنگ تاتو پورپیکمنت تحت لیسانس آلمان است و مورد تایید سازمان FDA امریکا و وزارت بهداشت آلمان میباشد



از اینستا ما دیدن فرمایید 


پاک کردن راحت تتو در رشت با قیمت منصفانه


instagram.com/up.microblad



http://cargoup.blogfa.com/



معرفی ریموور ویتاهیل





مقدمه


 یکی از ویژگی های مهم ریموور تاتو ارگانیک و گیاهی بودن انهاست. اگر خاصیت اسیدی انها به صورت شیمیایی باشد طبعا برای بیرون اوردن رنگ دانه ها از زیر پوست صدمات زیادی به پوست شما وارد میکند. یکی از عوارض ریموور تاتو گوشت اضافه ایست که روی پوست ایجاد میشود.

ریموورها محلول های اسیدی هستند و یکی از مهمترین ویژگی ریموور خوب ارگانیک و گیاهی بودن آن است. اگر ریموور ها اسیدی شیمیایی باشند برای بیرون کشیدن و ریموو رنگدانه ها از زیر پوست آسیب های زیادی به پوست خواهند زد. یکی از آن عوارض ایجاد گوشت اضافه و تغییر رنگ پوست می باشد.


ریموو تاتو در چند جلسه انجام میشود و امکان اینکه در یک جلسه تاتو پاک شود نیست مگر اینکه تاتو سطحی باشد


ریموور ها  و یا همان حلال های رنگ به دو دسته کلی تقسیم میشوند 


اسیدی های ضعیف

اسیدی های قوی 


    ریموور های ضعیف اصولا غلیظ و ژله ای شکل و ریموور های قوی مایع و آبکی میباشند



ریموور تاتو رجووی

 

اگر در بازار موجود باشد بدون شک بهترین است. یکی از قوی ترین و بهترین مارک های ریموور تاتو را میتوان برند رجووی نامید. سالها تحقیقات خود را در مسیر کشف راهکار هایی برای پاک کردن تاتو ادامه داده است. قیمت ریموور تاتو رجووی به نسبت بالاست 



ریموور تاتو کالر لیفت بایوتاچ

 

برای پاک کردن بی دردسر با قیمتی به مراتب ارزان تر از دیگر برند های ریموور تاتو، به شما کالر لیفت بایوتاچ را پیشنهاد میدهیم. این مارک نیز یکی از بهترین مارک های ریموور تاتو در بازار میباشد، قیمت مناسب و کارایی بالا از ویژگی ها این برند است.



ریموور تاتو کاملا گیاهی گلور لیفت (Glor Lift)


ویژگی های محصول

حاوی حجم 5 ml

محصول اصل و کاملا گیاهی

مخصوص استفاده ی حرفه ای ها





مراقبت های بعد ریموور دایم 



 روز ناحیه آب نخورد


ورزش نروید 


 زیر نور آفتاب نروید


روزی 2 بار پماد تتراسایکلین


تا زمان افتادن پوسته ها پماد و الکل زده 


بعد 4 روز حمام بروید 


بعد از افتادن پوسته پماد ترمیم کننده قوی بزنید


بیشتر از یک بار هر 45 روز ریمو نکنید



از اینستا ما دیدن فرمایید 


پاک کردن راحت تتو در رشت با قیمت منصفانه


instagram.com/up.microblad



http://cargoup.blogfa.com/