محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

مشتری مداری ارایشگر


قوانین مشتری مداری در آرایشگاه | رژلب


سرویس دهندگی قوی


هر مشتری که به آرایشگاه شما مراجعه می کند باید به بهترین نحوه ممکن درخواست وی را انجام بدهید. به طور کلی رشته آرایشگری نیازی به تبلیغات پر هزینه ندارد، در صورتی که بتوانید رضایت مشتریان را به دست آورید آنها کسب و کار شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کنند این گونه نیز یک نوع تبلیغ برای شما به حساب می آید



توجه به واکنشها


 در یک رابطه کنش و واکنش‎های متفاوتی میان دو نفر رد وبدل می‎شود و هر فرد به صورت به صورت مستقیم یا غیرمستقیم تلاش می‎کند که پیام‎هایی را به فرد مقابل خود مخابره کند. به طور مثال: یک مشتری، هنگام ریمو لب شاید کلامی از نارضایتی‎ای که از کار شما دارد به زبان نیاورد؛ امّا از حرکات عصبی او و تکان دادن دائم دست‏‎ها و پاهایش و یا میمیک صورت او می‎توانید، پیام‎هایی را که به صورت غیرمستقیم به شما مخابره می‎کند دریافته و برای رضایتمندی مشتری تلاش کنید.


مهارت گوش دادن


از مهارت‌ گوش دادن که بخش مهم هر گفت و گویی است، بهره‎ی کافی ببرید. اصولاً افرادی می‎توانند با غریبه‎ها، گفت و گو کنند که شنونده‎ی خوبی باشند. همچنین برای اینکه شنونده‎ی خوبی باشید، یاد بگیرید، چگونه نظرات گوینده را به زبان خود تکرار کنید.




در مشاوره، گفتگوها دو طرفه باشد.


 پیش داوری نکنید و فرصت کافی دهید تا مشتری خواسته‎ی خود را بیان کند؛ زیرا ممکن است، فرض و تصور ما اشتباه باشد.


 در ارتباط غیر کلامی مهارت کافی کسب کنید. مثلاً اگر مشتری به جلو خم شود، مستقیماً به شما نگاه کند یا مقابل شما بنشیند، دوست دارد مشاوره را ادامه دهد؛ امّا اگر دائم به ساعتش نگاه کند، یعنی عجله دارد و شما مشاوره را خلاصه کرده و جمع بندی کنید.



مزایای مشاوره


مشتری آگاه از خدمات و قیمت ما همیشه به ما اعتماد خواهد کرد.


•مشاوره ما می تواند در مورد مراقبت ها، مدل ها، کیفیت کار ها، قیمت ها و … برای مشتری صورت بگیرد.


•با دادن مشاوره به مشتری حس ارزشمند بودن را به مشتری منتقل می کنید!



احترام، ارزش


رکن اصلی مشتری مداری، احترام و ارزش قائل شدن برای مشتری است. چه مشتری تازه وارد باشد چه مشتری قدیمی و از دوستان. هم حین انجام خدمت زیبایی باید محترمانه رفتار کنید و هم زمانی که مشتری در فضای بیرون از سالن ما حضور دارد 



هدیه


با دریافت آی دی اینستاگرام مشتریان آنها را فالو و تگ کنید و در روز تولدشان به آنها تبریک و کدتخفیف پیامک کنید، نوبت های ترمیم را با پیامک یادآوری کنید و در صورت عدم مراجعه طولانی مدت، به ایشان کد تخفیف هدیه نمایید.


خلاقیت


اگر از بزرگ‌ترین کسب‌وکارها بپرسید چگونه موفق شدند، آن‌ها بزرگ‌ترین عامل موفقیت خود را مدیون خلاقیت می‌دانند زیرا مردم همواره به دنبال چالش‌های جدید هستند و چه‌ بهتر که شما این چالش را به آن‌ها هدیه دهید.



تبلیغات


عکس های تبلیغاتی شما نباید دارای نوشته های زیاد و طولانی باشد، ترکیب چند تصویر بی کیفیت هم کسی را جذب نمی کند.


تبلیغ نیز باید بسیار کوتاه باشد چون متن بلند اصلا خوانده نمی شود. همچنین باید بسیار جذاب و دارای مطالب جدید باشد.


در بین تبلیغات حتما از تخفیف های جذاب نیز استفاده کنید تا مخاطب برای یک بار نیز شده به آرایشگاه شما بیاید و سپس کم کم مشتری ثابت شما شود.




از اینستا ما دیدن فرمایید 


پاک کردن راحت تتو در رشت با قیمت منصفانه


instagram.com/up.microblad



http://cargoup.blogfa.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد