محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

تاثیر بد خوابیدن با آرایش





مقدمه


 آیا واقعا خوابیدن با آرایش انقدر بد است؟ اصلا چرا نباید با آرایش خوابید؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا کمی بیشتر از خطرات خوابیدن با آرایش بدانید. اینطوری شاید دفعه بعد بهتر بتوانید با تنبلی و خواب‌آلودگی مقابله کنید و قبل از خواب پوستتان را از مواد آرایشی پاک کنید.


پوست شما در خواب استراحت می‌کند

به خواب رفتن با آرایش می تواند روکش بالش را نیز لکه‌دار کند و از این رو، توجه ویژه ای باید به آن داشته باشید.


حتی در شب هایی که پوست خود را به خوبی پاکسازی کرده اید، به خواب رفتن روی بالشی که روکش آن آغشته به مواد آرایشی است می تواند تمام تلاشی که برای پاکسازی پوست خود انجام داده اید را بی اثر کند.





صورتتان جوش  میزند


خوابیدن با آرایش باعث می‌شود آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست روی سطح پوست شما باقی بمانند، منافذ پوستتان را مسدود کنند، و به التهاب مزمن و ایجاد جوش منجر شوند. جوش‌زدن پوست صورت یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است هرکدام از ما خانم‌ها آن را تجربه کنیم. متأسفانه پاک‌نکردن آرایش قبل از خواب این تأثیر ناخوشایند را روی صورت خواهد داشت.


هنگام آرایش ، منافذ پوست را جهت آزاد شدن سبوم مسدود می کنید، که ممکن است منجر به ایجاد منافذ بزرگتر و حتی آکنه شود”.


پاک کردن تاتو ابرو - هزینه ریموو تاتو ابرو با لیزر در 1400 - خدمت از ما


ریمو کردن تتو در رشت

09200786766


فرایند تنفس‌ پوست مختل می‌شود


بدن ما وقتی که در خواب هستیم، خودش را احیا بازسازی می‌کند. پوست هم طبیعتا در خواب، بهتر می‌تواند خودش را ترمیم کند، بنابراین مهم است که در زمان خواب، هیچ آرایشی روی صورت باقی نماند تا منافذ بتوانند چربی ترشح کرده و از پوست در مقابل رادیکال‌های آزاد در هوا، محافظت کنند. اگر مواد آرایشی را روی صورت باقی بگذارید، این پروسه‌ی بسیار مهم، مختل خواهد شد.



پیری زودرس و تخریب کلاژن


تنبلی در پاک کردن آرایش می تواند منجر به پیری زودرس و تخریب کلاژن شود. دکتر وی به ما می گوید: “خوابیدن با آرایش ایده خوبی نیست. اول، آرایش می تواند آلودگی ها و آلاینده های محیطی را در داخل پوست به دام بیندازد و این نوع استرس محیطی می تواند منجر به افزایش رادیکال های آزاد شود که باعث جهش  DNAو تخریب کلاژن شود و به مرور زمان منجر به پیری زودرس خواهد شد.”


التهاب چشم


چشم‌ها یکی از ظریف‌ترین و حساس‌ترین نقاط بدن هستند. هم پوست اطراف چشم نسبت به سایر نقاط بدن حساس‌تر است و هم خود چشم‌ها در مقابل انواع آلودگی‌های میکروبی حساس‌ترند. یکی از بزرگ‌ترین خطرات خوابیدن با آرایش چشم بالا رفتن امکان التهاب و حساسیت در چشم‌هاست. آرایش چشم‌ها به ویژه ریمل‌هایی که روی مژه و ابروهایمان می‌زنیم، می‌توانند پناهگاه امنی برای رشد انواع پاتوژن‌ها باشد. این عوامل بیماری‌زا می‌توانند به التهاب و عفونت در داخل یا اطراف چشم‌ها منجر شوند




پوست خسته  


خوابیدن با آرایش باعث می شود که پوست صورت نتواند سلول های مرده را از بین برده و سلول های جدید را جایگزین آن کند (روند بازسازی پوست مختل می شود)، در نتیجه این سلول های مرده بر روی هم انباشته می شوند و پوست خسته و کدر به نظر می رسد.



از اینستا ما دیدن فرمایید


پاک کردن راحت تتو در رشت با قیمت منصفانه


http://upremove.ir/


09200786766