محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

کلاژن را چگونه مصرف کنیم

بهترین زمان مصرف قرص کلاژن جوانسازی پوست صورت - مینویسم






سوالاتی راجع به کلاژن


 کلاژن چیست و چرا تا این اندازه برای بدن مهم است؟ عده‌ای می‌خواهند بدانند عوارض پودر کلاژن چیست؟ یا اصلا بهترین زمان مصرف قرص کلاژن چه موقع است؟ آیا قرص کلاژن چاق کننده است؟ قیمت پودر کلاژن چقدر است؟ آیا پودر کلاژن برای چاقی صورت هم مفید است؟

با ما همراه باشید


 بر اساس بسیاری از تحقیقات اگر از قرص کلاژن ساز قوی استفاده کنید می‌توانید از پیری پوست جلوگیری کرده و به تراکم استخوان و سلامت مفاصل نیز کمک کنید. مقدار و نحوه مصرف قرص کلاژن موضوع مورد بحث در این مقاله از آپ ریمو است.



چه زمانی کلاژن بخورم؟


 به عقیده برخی کارشناسان زمان مصرف قرص کلاژن (محلول یا به صورت قرص)، صبح ها و با معده خالی است. با ای وجود برخی دیگر می گویند چون شب ها، سلول های پوست در حال جوانسازی است که شامل تولید کلاژن می شود و  زمان مناسب برای مصرف قرص کلاژن را شب ها می دانند.

میتوانید کپسول کلاژن را عصر بخورید تا از روده و سلامت مفاصل پشتیبانی کرده و از یک خواب آرام شب لذت ببرید.

 زمان مصرف کلاژن اهمیت زیادی ندارد و صرف نظر از زمان مصرف آن، تنها موارد مهم این است که مکمل خود را به طور مداوم مصرف کنید و از کلاژن خالص و با کیفیت بالا استفاده کنید.


پاک کردن هاشور ابرو به روش ارگانیک | رژلب

ریمو ابرو در رشت گلسار 09200786766


مکمل های کلاژن چه هستند؟


کلاژن یک پروتئین ساختاری اصلی (فکر کنید “ساختمان”) است که توسط بدن در ایجاد و بازسازی تقریباً تمام بافت ها تولید و استفاده می شود. یکپارچگی، خاصیت ارتجاعی و دوام اندام های اصلی، ماهیچه ها، بافت همبند (مانند تاندون ها و رباط ها، رگ های خونی و بله، حتی پوست) را حفظ می کند.


 

خوردن کلاژن به عنوان میان وعده


 کلاژن یک پروتئین است ، برخی تصور می کنند که ترکیب مکمل کلاژن شما با یک اسموتی یا قهوه ظهر به سیری طولانی مدت شما کمک می کند. در نتیجه ، شما آنقدر وسوسه نخواهید شد که در طول روز به سراغ چیزهای کمتر سالم بروید.

اما در واقع مکمل های کلاژن به دلیل حجم کم چندان خاصیت سیرکنندگی ندارند البته کلاژن همراه با فیبر و چربی ، مانند اسموتی با کره مغزها ،  با مکمل کلاژن به بهبود اشتهای شما کمک می کند تا مصرف یک میان وعده حاوی قند یا کربوهیدرات مانند کیک.  اما اگر آن را فقط با قهوه مصرف کنید، تقریباً به اندازه قهوه شما را سیر می کند.



کلاژن تقریباً ۳۰ درصد از پروتئین های موجود در بدن شما را در هر لحظه تشکیل می دهد. هنگامی که سطح آن کاهش می یابد، بافت ها ممکن است شکننده شوند، در برابر استرس محیطی مقاومت ضعیفی داشته باشند یا حتی شروع به تجزیه و تحلیل کنند.



مقدار مصرف قرص کلاژن


دوز کلاژنی که روزانه باید مورد مصرف قرار گیرد، بسته به نوع کلاژن و دلیل استفاده از آن متفاوت است. هیچ دستور العمل رسمی در مورد میزان مصرف کلاژن در روز وجود ندارد. اما به طور کلی برای بهبود سلامت پوست و مو مصرف روزانه ۲.۵ تا ۱۰ گرم پپتید کلاژن به مدت ۸ تا ۱۲ هفته توصیه می‌شود. برای درمان آرتریت ۱۰ گرم پپتید کلاژن را (در ۱ یا ۲ دوز در روز) به مدت ۵ ماه باید استفاده کرد.



از اینستا ما دیدن فرمایید 


پاک کردن راحت تتو در رشت با قیمت منصفانه


instagram.com/up.microblad



http://upremove.ir


09200786766