محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

اوزون تراپی پوست چیست


اوزون تراپی پوست چیست؟ | ساعدنیوز


مقدمه


 برای این‌که سلامت پوست حفظ شود و زیبایی و شادابی و صافی لازم را همراه داشته باشد نیازمند است که از آن به خوبی مراقبت شود. مواردی که می‌تواند زیبایی و سلامت پوست را به خطر بیندازد یکی نحوه تغذیه، تمیزی نگه داشتن پوست از باکتریها و آلودگیهای پوستی و بالا رفتن سن است.

با آپ ریمو همراه باشید


طبیعی


 از درمان های طبیعی برای جوانسازی پوست صورت و بدن استفاده کنید. اوزون تراپی زیبایی یک تکنیک با وسعت کم و ساده است که به طور طبیعی درخشندگی پوست شما را بازیابی می کند و آن را جوان می سازد و معمولاً مشکلات ریشه ای را مورد هدف قرار می دهد و نتایج آن نیز طولانی مدت است. 



اوزون در بدن


همان طور که گفتیم اوزون از ترکیب ناپایدار O3 تشکیل شده است که در بدن به سرعت به ساختار O2+O1 می شکند. جزء O2 اوزون همان اکسیژن معمولی است به سرعت به رگ های خونی و سپس به سلول ها وارد می شود و عمل تنفس سلولی را به انجام می رساند.


جزء دیگر آن ، به سرعت وارد رگ های خونی و بخصوص لنف ها می شود و وز طریق باند شدن با مواد خطرناکی که در بدن تجمع یافته اند همچون انواع باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها و حتی سلولیت ها و سلول های سرطانی ، به نابودی و بیرون راندن آن ها از طریق تنفس می انجامد.


عوارض کمبود اکسیژن بدن


نبود اکسیژن کافی علت اصلی ابتلا به بیماری‌های گوناگونی نظیر آرتریت، ضعف سیستم ایمنی، خستگی مداوم، سرطان، آنفلوانزا و سرماخوردگی مکرر، میگرن و بی‌حالی است. وقتی بدن سرشار از اکسیژن فعال، یعنی اوزون می‌شود، این عارضه‌ها و سلامت عمومی بدن بهبود می‌یابد و میزان انرژی بدن افزایش قابل ملاحظه‌ای می‌یابد


فیشیال اصولی و ریمو تاتو در رشت

09200786766

سایت ما:upremove.ir

تاثیر اوزون درمانی بر روی پوست


تاثیرات مثبت اکسیژن زایی بیماری از شرایط پوست شناختی است که مدت هاست مورد توجه قرار گرفته و زمینه را برای کاربرد درمانی اکسیژن ما فوق فشار فراهم کرده اند . اکسیژن توانایی انتشار در بافت ها و منع رشد باکتری های بی هوازی و پرورش محتوای اکسیژن بافت های درمان شده را دارد . بنابراین می تواند از شدت محرومیت اکسیژن بافت ها بکاهد .با این حال ازن بعنوان یک مولفه سازنده افزوده ، دارای خصوصیاتی است که به وضوح فراتر از کاربرد اکسیژن به تنهایی می باشد.


چه زمانی اوزون تراپی کنیم


اگر سطح اکسیژن بدن شما زیر 88 درصد باشد، اغلب اوزون تراپی توصیه می شود تا تضمین کند خون شما اکسیژن کافی دارد. اوزون تراپی بیش از 80 سال است که در کشور های مختلف استفاده می شود و می تواند بیش از 150 بیماری را درمان کند . اکسیژنی که از طریق اوزون تراپی به بدن می رسد ، می تواند پوست را سم زدایی کند و تناژ آن را بهبود ببخشد


برخی از عملکردهای اوزون تراپی


 اکسیژن رسانی به هموگلوبین و تقویت سیستم ایمنی که به زیبایی پوست منجر می شود


 بهبود جریان خون


 جذب مواد معدنی و عملکرد مناسب بدن


 سفت کردن پوست و برطرف کردن سلولیت


 سوزاندن چربی و قند اضافه در بدن


 خنثی سازی اسیدیته پوست و بدن


 کمک به افزایش سطح انرژی



اوزون تراپی مو


نتیجه انجام اوزون تراپی ، مانند کربوکسی تراپی ، افزایش خونرسانی به پوست سر و رشد ضخامت موی سر است. در روش اوزون تراپی مو اتم اکسیژن با خاصیت اکسیداسیون بسیلر قوی از میان فولیکول‌های مو وارد ساقه و ریشه مو شده که این موضوع باعث از بین رفتن بسیاری از میکروب‌ها ،باکتری‌ها ،قارچ‌ها و به طور کلی موارد مضر موجود در موها می‌شود.


کمک به ترمیم و بازسازی ریشه موهای آسیب دیده


افزایش شادابی و استحکام موهای سر


پر پشت شدن مو ها به دلیل افزایش ضخامت هر تار موی سر


کمک هایی هست که اوزون تراپی مو انجام میدهد



هزینه ها اوزون تراپی


تخمین هزینه اوزون درمانی می تواند دشوار باشد زیرا درمانها بر اساس شرایط پزشکی شما و مدت زمان درمان شما مجزا می شوند. شرکتهای بیمه معمولاً اوزون درمانی را پوشش نمی دهند ، و تحت پوشش Medicaid قرار نمی گیرند.



از اینستا ما دیدن فرمایید


پاک کردن راحت تتو و پاکسازی و فیشیال پوست در رشت


http://upremove.ir/


09200786766