محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

پوست سالم چه مشخصه ای دارد




خشکی پوست


خشک شدن پوست دارای عوامل داخلی نیز می باشد که از حمله آن ها می توان به مصرف کم آب در طول روزمره اشاره کرد. زیرا در صورت کاهش آب بدن آب رسانی به لایه های خارجی پوست بسیار دشوار بوده و به مقدار پایین انجام می شود.

از دیگر مواردی که می تواند باعث خشک شدن پوست شود اسهال های مزمن می باشد که می تواند تا حدی باعث خشک شدن پوست افراد شود.

استعمال دخانیات و همچنین استرس و اضطراب نیز از عوامل داخلی خشک شدن پوست افراد محسوب می شود زیرا این موارد عروق خونی را تنگ می کنند و این عامل خون رسانی و آب رسانی به پوست با با مشکل روبرو می کند


 

پوست ساده و نرمال


افرادی که دارای پوست نرمال هستند معمولا رنگ پوست شفاف و خوبی هستند. همچنین منافذ پوستی آن ها کاملا معمولی بوده و همانند سایر پوست ها نمی باشد و به نوعی حد وسط آن ها محسوب می شود.

علائم و مشکلاتی همچون ترک خوردگی و بروز چین و چروک ها عمیق در آن ها به ندرت اتفاق می افتد و بروز سایر مشکلات مانند التهاب های پوستی نیز کمتر اتفاق می افتد.

در حین لمس کردن خاصیت و ویژگی های سایر پوست ها را نداشته و چربی ملایمی بر روی آن احساس می شود.



نوع بافت


پوست زیبا همچنین دارای بافتی یکنواخت، بدون برآمدگی و مشکلات پوستی رایج مانند آکنه است. همانطور که رنگ پوست می تواند با گذشت زمان ناهموار شود، بافت نیز می تواند به بروز ناهمواری هایی مبتلا شود که با افزایش سن نیز سلول‌ های پوست ما کمتر قادر به مقابله با بی‌ نظمی‌ های تولید شان هستند و این شرایط مانند ناهنجاری‌ های ناشی از رادیکال‌ های آزاد است که در نهایت منجر به بروز مشکلات بیشتر پوستی می



رنگ یکنواخت پوست


 یکی از مهم ترین نشانه های سالم بودن پوست، رنگ یکنواخت آن می باشد. پوست شما نرمال و سالم باشد، رنگ پوست در یک بخش مشخص بدن باید ثابت باشد، به عنوان مثال رنگ پوست نواحی آشکار صورت باید ته رنگ یکسانی داشته باشد.




پاک کردن خالکوبی و تاتو با لیزر


نمونه ای از ریمو اصولی در رشت انجام شد

09200786766

سایت ما




پوست طبیعی


پوست نرمال یک بافت صاف و یک سطح شفاف و روشن، با منافذ خوب دارد. هیچ ضایعه قابل مشاهده ، قسمت های چرب یا مناطق نازک وجود ندارد.

تولید چربی، مقدار رطوبت ، میزان حساسیت و دوره بهبود متعادل است . این نوع پوست اغلب در جوانان یافت می شود .



اثر تحریکات روحی


عروق خونی لایه ی درم نسبت به تحریکات روحی واکنش نشان می دهند. خجالت و شرم باعث پر خونی این عروق و در نتیجه موجب برافروختگی و سرخی آن می شود و یا برعکس حالت ترس باعث سفیدی یا به اصطلاح رنگ پریدگی پوست می گردد.


پوست ترکیبی


پوست ترکیبی خشک در بعضی از قسمت های بدن و چرب در سایر محل ها می باشد . پوست ترکیبی در صورت بیشتر به شکل پوست خشک در گونه ها و در اطراف چشم و پوست چرب در منطقه T (بینی، پیشانی و چانه) می باشد .


استحکام


از دیگر ویژگی های پوست سالم می توان به مقاومت و استحکام پوست اشاره کرد که در این رابطه گفتنی می باشد افتادگی یا شل شدن پوست یکی از رایج‌ ترین نشانه‌های پیری است  و  از این رو مانعی برای لذت بردن از پوست زیبا به شمار می آید.


با کمال تاسف باید چنین بیان کرد که پوست ما به طور طبیعی استحکام خود را در طول زمان از دست می دهد، اما این روند می تواند با آسیب اشعه ماوراء بنفش و کم آبی بدن نیز تسریع پیدا نماید. مانند بسیاری از ویژگی های پوست زیبا، استحکام را می توان با محافظت از پوست در برابر آفتاب و مرطوب کردن حفظ کرد.


چگونه می توان پوست را آبرسانی کرد


نوشیدن آب به اندازه کافی یکی از ساده ترین راه های آبرسانی پوست است. همچنین کرم ها و لوسین های آبرسان فراوانی هستند که می توان از آن های برای آبرسانی پوست استفاده کرد.



پوست سالخورده پیر 


 با بالا رفتن ، تولید چربی در پوست کاهش می یابد و اغلب منجر به افزایش خشکی ، انقباض و چین و چروک و کاهش کلاژن سازی پوست می شود .

پوست حالت کشیدگی پیدا کرده و سرانجام شروع به خارش و سوزش می کند .



 پوست‌های چرب 


منافذی بزرگ و چهره‌ای روغنی و براق دارند. افرادی که دارای پوست روغنی هستند، بیشتر در معرض جوش‌های سرسیاه، کورک‌ها و غیره قرار دارند. این آسیب‌ها ناشی از استرس، قرار گرفتن در معرض حرارت یا رطوبت بیش از حد، یا عدم تعادل هورمونی مثلاً در سن بلوغ است.



ریمو تنها تخصص ماست.به من اعتماد کن




از اینستا ما دیدن فرمایید 


پاک کردن راحت تتو در رشت با قیمت منصفانه


instagram.com/up.microblad


http://upremove.ir


09200786766


http://cargoup.blogfa.com/