محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

تاریخچه فیبروز



هاشور ابرو - اسرا حسینی




مقدمه


فیبروز ابرو از جمله روش نیمه دائمی برای زیبایی ابرو و آرایش ان می باشد که از آن می توان به صورت دستی با استفاده از سوزن های یکبار مصرف استفاده نمایید و پس از اتمام این روش شاهد زیبایی ابروهای خود با فرم بسیار طبیعی و عالی خواهید بود.


 اگر در قرینه سازی ابرو مشکل دارید می توانید از نرم افزار قرینه سازی ابرو استفاده کنید.

فیبروز

فیبروز ابرو امروزه روشی بسیار پرکاربرد و مورد پسند می باشد به خصوص خانم هایی که علاقه بسیاری به زیبایی های نچرال و طبیعی چهره دارند خواهان این روش بوده و گزینه بسیار مناسبی برای آنها به شمار می آید. با ابداع و ارائه فیبروز ابرو به سرعت مورد استقبال و مورد توجه در س راسر جهان قرار گرفت به طوری که پس از گذشت مدتی کوتاه برانکو تنها به متد فیبروز ابرو قانع و بسنده نشد و اقدام به ابداع روش هایی برای فیبروز لب، خط چشم و مژه ها پرداخت.خیلیم عالی



ماندگاری و جنس پوست


میزان ماندگاری در این روش با جنس پوست رابطه مستقیمی دارد. هرچه پوست چرب تر باشد دوام ابرو فیبروز شده کمتر است. البته همان طور که گفتیم حداقل شش ماه ثابت می ماند. با مشاهده از بین رفتن آثار آن می توانید با مراجعه به آرایشگر براحتی فیبروز ابروهای خود را ترمیم نمایید.


بولد بروز

برای بولد بروز می توان هم از سوزن مخصوص بولد استفاده کرد که تلفیقی از سوزن یو و سوزن سر کج است هم می توان با استفاده از سوزن یو مشکی زد. سوزن یو مشکی برای بولد بروز مناسب تر است و نتیجه بهتری دارد . تمامی این سوزن ها تولید کمپانی فی است و با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده است. پیشنهاد می کنم برای یکبار هم شده از یک سوزن اصل فیبروز استفاده کنید تا تفاوت آن را با سوزنهای چینی موجود در بازار احساس کنید.




از اینستا ما دیدن فرمایید 


instagram.com/up.microblad



http://cargoup.blogfa.com/




نانوبروز چیست



نانو بروز چیست و به درد چه کسانی می خورد ؟

مقدمه

روش های زیادی برای زیباتر نمودن ابروها وجود دارد، جدیدترین تکنیک هاشور ابرو، نانو بروز است که در این بخش از اپ میکروبلید شما را با این شیوه جدید آشنا خواهیم کرد.


 امروزه استفاده از روش های مختلف برای پرکردن و زیباتر کردن ابروها بسیار رواج پیدا کرده است. از جمله جدیدترین روش های هاشور ابرو نانو بروز است که به وسیله دستگاه نانو مخصوص و استابلایزر انجام می شود.  


میکروپیگمنتیشنی که در عین داشتن ماندگاری بالا، مثل میکروبلیدینگ فیبروز ظریف هم باشد و بدون پخش شدن رنگ بتوان خطوط کاملا ظریفی را ایجاد کرد. بهترین پاسخ تمامی سوال های بالا تکنیک نانو بروز است. روشی که حتی محدویت هایی که میکروبلیدینگ فیبروز، بولدبروز و بریزی دارند را نیز ندارد و میتواند تمام انتظارات تاتو آرتیست ها و مشتریانشان را برآورده کند.


مزیت نانوبروز

با دستگاه میکروپیگمنتیشن انجام می شود و ماندگاری خوبی دارد
مناسب پوست های خشک ، نرمال ، چرب و مختلط است
برای افراد بد زخم نیز مناسب است
همانند میکروبلیدینگ فیبروز ظریف است
 در مقایسه با سایر روش ها به دفعات کمتر ترمیم نیاز دارد
نانو بروز با دستگاه و سوزن های نانو انجام می شود


رنگ های استفاده شده در نانو بروز چیست؟

در این تکنیک از رنگهایی که بر پایه مواد آلی و بدون سرب ساخته شده اند استفاده می شود که بعد از مدتی باعث رشد و تقویت ریشه ابرو نیز خواهد شد. اگر بعد از نجام این کار از آن خوشتان نیاید میتوانید ترمیم انحام ندهید تا رنگ بعد از مدتی زا ابروهای شما پاک شود


تفاوت نانوبروز و تاتو

این تکنیک شبیه دیگر تاتو های زیبایی است اما با یک تفاوت اساسی ، و آن این است که سوزن نانو بلیدینگ به لایه های بالایی پوست وارد شده و رنگدانه را در آنجا تزریق می کند.

ماندگاری نانو بروز

نانو بروز روشی مناسب برای افراد دارای پوست چرب است که ماندگاری آن بسته به شرایط آب و هوا و جنس پوست بین یک تا دو سال است. در صورت ترمیم نکردن خطوط کمرنگ شده و به هیچ عنوان به سایه تبدیل نمی شود.


|از اینستاگرام ما دیدن کنید


https://www.instagram.com/up.microblad


کرم پودر دایم

عوارض کرم پودر دائمی چیست؟ | برای تزریق کرم پودر همیشگی کجا برویم؟ |  دارو.کام



سوزن‌های نانو


با کمک سوزن‌های نانو (بسیار ریز) و به روش میکرونیدلینگ، رنگدانه را بدون درد، به پوست تزریق می‌کنند. میکرونیدلینگ روشی برای تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز انجام می‌شود. از آنجا که این کار روی لایه‌های سطحی صورت انجام می‌شود و وارد عمق پوست نمی‌شود، پوست صورت سالم می‌ماند. این روش را علاوه بر صورت، روی سایر بخش‌های پوست، از جمله آرنج و زانو نیز می‌توان به کار برد.



مزایای کرم پودر دایم


 یکی از ویژگی‌های مثبت کرم پودر دائمی این است که بر خلاف کرم پودرهای معمولی منافذ پوست مسدود نمی‌شود و پوست می‌تواند تنفس کند.


 بدلیل دارا بودن رنگ های متنوع و مناسب با انواع پوست ها است و به عنوان کرم گریم هم می توان استفاده نمود تا در صورتی که بخواهید رنگ پوستی را به صورت کامل تغییر دهید می توانید از این کرم پودرها استفاده نمایید



از فواید دیگرکرم‌ پودر دائم می‌توان به درخشندگی و تغییر رنگ پوست بین دو تا سه درجه، برطرف شدن کک و مک در آن و از بین رفتن تیرگی زیر چشم و دور لب و به طور کلی جوان‌سازی پوست می‌توان اشاره کرد.



 لکه های پیری


 وقتی از آموزش کرم پودر دائم را یاد بگیرید باعث می شود لکه های پیری کامل از بین ببرد و هم چنین می توانید به کاربران خود بگویید که جوان سازی پوست را شروع خواهند کرد



لکه های بعد از آکنه


 هر نوع لکه ای که بعد از جوش زدن مخصوصا در دوره جوش های نوجوانی را از بین می برد.



کرم پودر دائم با میکرونیدلینگ


وقتی صحبت از کرم پودر دائم  و نیمه دائمی می شود، همه ما میکربلیدینگ را شنیده ایم ، روش میکروبلیدینگ که برای داشتن پوستی کامل و زیبا استفاده می شود. محبوبیت میکروبلیدینگ به دلیل تأثیر بیش از حد واقع گرایانه آن به سرعت افزایش یافت. هزاران و هزاران زن در سراسر جهان این روش شگفت انگیز را انتخاب کردند. با این حال، همه خدمات میکروبلیدینگ مناسب نیستند. زنانی که منافذ بزرگ پوست و چربی دارند کاندید مناسبی برای دریافت کرم پودر با میکروبلیدینگ هستند.





|از اینستاگرام ما دیدن کنید


https://www.instagram.com/up.tatto




انواع طرح های تاتو ابرو


جدیدترین و زیباترین مدل های هاشور ابرو دخترانه و زنانه


مقدمه


تاتو ابرو یکی از اعمال زیبایی است که توسط آن رنگ به صورت مستقیم با سوزن‌های مخصوص وارد پوست می‌شود. تاتو ابرو شامل کلیه خدمات ابرو جهت پر‌تر کردن و زیبا‌تر نشان دادن ابرو است. رنگ به قدری ظریف داخل پوست طراحی می‌شود که با ابرو واقعی تفاوتی نخواهد داشت. بهتر است تا مدل‌های تتوی ابرو با توجه به فرم صورت و چهره اجرا شوند



هاشور ابرو


هاشور ابرو یکی از روش هایی است  که در دو سال اخیر طرفداران زیادی داشته است . در این سبک معمولا با توجه به رنگ دلخواه شما ابرو ها به صورت تار به تار تاتو می شود . در این روش معمولا ابرو پر پشت تر  و خوش فرم تر دیده می شود . هاشور ابرو به چهار دسته هاشور کلاسیک ، دو بعدی ، سه بعدی و هایلایت تقسیم می شود  . نکاتی باید قبل از هاشور ابرو به آن توجه کنید این است که اگر ابروهایتان را قبلا تاتو کرده اید نمی توانید از این روش استفاده کنید و همچنین اگر ابروهایتان را هاشور بزنید و قصد تغییر فرم ابرو هایتان را دارید باید از روش های سخت پاک کردن تاتو استفاده کنید .


جوهر تاتو

تاتو ابرو نیز با ماده ای متفاوت از جوهر تاتو بدن انجام می شود که به این ماده جوهر تاتو آرایشی یا پیگمنت می گویند. بر خلاف جوهر تاتو بدن، جوهر تاتو آرایشی به دلیل ساختار مولکولی خود در نهایت تا حدی محو می شود. بنابراین انواع تاتو های آرایشی بعد از مدتی نیاز به ترمیم مجدد دارند.


میکروبلیدینگ


در این روش با استفاده از ابزار دستی که نوک تیغه ای شکل دارد تاتو ابرو انجام می شود. میکروبلیدینگ ابرو ظاهری طبیعی به ابروها می دهد. در این روش خطوط نازکی مانند موهای ابرو برای پر کردن جاهای خالی ابرو کشیده می شود. این روش مناسب پوستهای معمولی و خشک است. ماندگاری بالایی ندارد و معمولا بعد از ۸ ماه تا یکسال نیاز به ترمیم مجدد دارد.



فیبروز ابرو 


در تکنیک های جدید دیگر رنگ به شکل گذشته در اعماق پوست وارد نخواهد شد، این تکنیک ها همگی منجر می شوند تا رنگ در لایه ای نازک از سطح پوست وارد شده و در چنین شرایطی شما زودتر شاهد پاک شدن تاتو ابرو خود خواهید بود؛ به علاوه اینکه این مدل از تتو ابرو به شکل واقعی موهای ابرو نزدیک تر می باشد. فیبروز ابرو چیست؟ در تکنیک فیبروز با قلم های مخصوصی هر دانه از ابروی شما به گونه ای طراحی می شوند که افراد دیگر به هیچ عنوان متوجه تاتو ابرو در شما نخواهند شد.



تاتو در افراد دیابتی


تاتو به دلیل حساسیت هایی که ایجاد میکند برای برخی از بیماران ممنوع است، اما اگر دیابتی هستید و اصرار به انجام این کار دارید بهتر است از قبل نزد پزشک رفته و وضعیت سلامت خود را بررسی کنید، سپس از او برای این کار اجازه کسب کنید. در مرحله بعد یک فرد متخصص را انتخاب کرده و شرایط خود را برای وی توضیح دهید تا با دقت بیشتری کار کند. در نهایت محل تاتو را به خوبی تمیز نگهداشته و سعی کنید در زمان اجرا استرس نداشته باشید تا قند خونتان ثابت بماند.





از اینستا ما دیدن فرمایید 



instagram.com/up.tatto



فرق میکروبلیدینگ و هاشور





مقدمه


میکروبلیدنیگ روشی نوین که با استفاده از راه‌های تبلیغاتی توانسته در فضای مجازی طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. این روش جدید دائمی نیست و الهام گرفته از دو روش تاتو و هاشور است.



نقاشی و میکروبلیدینگ


 در روش میکروبلیدینگ کار با یک قلم که شبیه به تیغ جراحی است صورت میگیرد، اما سر این قلم نیز از سوزن هایی بسیار ریز تشکیل شده است که تعداد آنها بیشتر از سوزن های میکروپیگمنتیشن می باشد.  در روش میکروبلیدینگ ابرو ها بسیار ظریف تر اجرا می شوند و در کل این روش ارتباط زیادی با نقاشی دارد و طراحی شبیه به نقاشی می باشد و به همین علت است که بسیاری بر این باورند که کسانی که نقاشی خوبی دارند می توانند در این روش نیز موفق تر از دیگران عمل کنند.


میکروبلیدینگ دایمی نیست و  ماندگاری میکروبلیدینگ روی پوست چرب بسیار کمتر است از ماندگاری میکروبلیدینگ روی پوست خشک . 



میکرو و هاشور


ماندگاری هاشور ابرو 2 الی 3 سال می باشد در حالی که ماندگاری میکروبلیدینگ حدودا 6 ماه می باشد. علت آن هم تزریق رنگ از طریق زخم کردن پوست می باشد. در واقع کسی که یک بار میکروبلیدینگ انجام داده است بعد از یک ماه ریزش رنگ داشته و باید برای ترمیم به مرکز مربوطه مراجعه کند. در این قسمت به دلیل اینکه نمیتوان جهت تثبیت، رنگ را توسط بلید از طریق زخم ها و خراش های قبلی وارد پوست کرد پیگمنتر مجبور است تا با ایجاد خطوطی در کنار خطوط قبلی خراش ایجاد کند و به همین دلیل تثبیت رنگ به خوبی صورت نمی گیرد.






میکروپیگمنشن


میکروپیگمنتیشن که به آرایش دائم نیز معروف است با دستگاه برقی انجام میشود و بجز ابرو برای چشم لب و بدن هم بسیار کاربرد دارد.



فیبروز


فیبروز ابرو چیست: فیبروز ابرو پترن و الگوهایی هستند که توسط آکادمی فی ارائه شده  و برای طراحی ابرو به روش دستی یا دستگاه برقی میتوان استفاده کرد البته پترن های فیبروز ابرو بیشتر با روش دستی انجام میشود.



هاشور


هاشور ابرو روشی رایج برای پرپشت نشان دادن ابروها است که با ترسیم خطوط ظریفی هم جهت با خطوط ابرو انجام می‌گیرد. و مثل تار ابروهای طبیعی ، تارهایی با استفاده از دستگاه در بین تارهای ابروی شما کشیده میشود. که با خطای دید مشخص نمیشود که ابروهای خود شما نیست. برای این کار از دو روش دستی (میکروبلیدینگ) و دستگاهی (میکروپیگمنتیشن) استفاده می شود


هاشور ابرو تکنیکی تازه است که باعث قرینه سازی ابروها می شود. قرینه بودن ابرو ها اعتماد به نفس زیادی به صاحب ابرو های تازه می دهد. اغراق نیست اگر بگوییم که شکل هاشور ابرو می تواند به ظاهر شما زییایی جدیدی بدهد؛ هاشور ابرو در حقیقت زیرمجموعه ای از تتویی است که فقط روی ابرو انجام می شود و ظاهری شبیه به موهای ابرو دارد و چهره فرد بسیار طبیعی و زیبا به نظر میرسد.




از اینستا ما دیدن فرمایید 



instagram.com/up.turkish_shop