محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

کرم پودر دایم

عوارض کرم پودر دائمی چیست؟ | برای تزریق کرم پودر همیشگی کجا برویم؟ |  دارو.کام



سوزن‌های نانو


با کمک سوزن‌های نانو (بسیار ریز) و به روش میکرونیدلینگ، رنگدانه را بدون درد، به پوست تزریق می‌کنند. میکرونیدلینگ روشی برای تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز انجام می‌شود. از آنجا که این کار روی لایه‌های سطحی صورت انجام می‌شود و وارد عمق پوست نمی‌شود، پوست صورت سالم می‌ماند. این روش را علاوه بر صورت، روی سایر بخش‌های پوست، از جمله آرنج و زانو نیز می‌توان به کار برد.



مزایای کرم پودر دایم


 یکی از ویژگی‌های مثبت کرم پودر دائمی این است که بر خلاف کرم پودرهای معمولی منافذ پوست مسدود نمی‌شود و پوست می‌تواند تنفس کند.


 بدلیل دارا بودن رنگ های متنوع و مناسب با انواع پوست ها است و به عنوان کرم گریم هم می توان استفاده نمود تا در صورتی که بخواهید رنگ پوستی را به صورت کامل تغییر دهید می توانید از این کرم پودرها استفاده نمایید



از فواید دیگرکرم‌ پودر دائم می‌توان به درخشندگی و تغییر رنگ پوست بین دو تا سه درجه، برطرف شدن کک و مک در آن و از بین رفتن تیرگی زیر چشم و دور لب و به طور کلی جوان‌سازی پوست می‌توان اشاره کرد.



 لکه های پیری


 وقتی از آموزش کرم پودر دائم را یاد بگیرید باعث می شود لکه های پیری کامل از بین ببرد و هم چنین می توانید به کاربران خود بگویید که جوان سازی پوست را شروع خواهند کرد



لکه های بعد از آکنه


 هر نوع لکه ای که بعد از جوش زدن مخصوصا در دوره جوش های نوجوانی را از بین می برد.



کرم پودر دائم با میکرونیدلینگ


وقتی صحبت از کرم پودر دائم  و نیمه دائمی می شود، همه ما میکربلیدینگ را شنیده ایم ، روش میکروبلیدینگ که برای داشتن پوستی کامل و زیبا استفاده می شود. محبوبیت میکروبلیدینگ به دلیل تأثیر بیش از حد واقع گرایانه آن به سرعت افزایش یافت. هزاران و هزاران زن در سراسر جهان این روش شگفت انگیز را انتخاب کردند. با این حال، همه خدمات میکروبلیدینگ مناسب نیستند. زنانی که منافذ بزرگ پوست و چربی دارند کاندید مناسبی برای دریافت کرم پودر با میکروبلیدینگ هستند.





|از اینستاگرام ما دیدن کنید


https://www.instagram.com/up.tatto




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد