محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

تاریخچه فیبروز



هاشور ابرو - اسرا حسینی




مقدمه


فیبروز ابرو از جمله روش نیمه دائمی برای زیبایی ابرو و آرایش ان می باشد که از آن می توان به صورت دستی با استفاده از سوزن های یکبار مصرف استفاده نمایید و پس از اتمام این روش شاهد زیبایی ابروهای خود با فرم بسیار طبیعی و عالی خواهید بود.


 اگر در قرینه سازی ابرو مشکل دارید می توانید از نرم افزار قرینه سازی ابرو استفاده کنید.

فیبروز

فیبروز ابرو امروزه روشی بسیار پرکاربرد و مورد پسند می باشد به خصوص خانم هایی که علاقه بسیاری به زیبایی های نچرال و طبیعی چهره دارند خواهان این روش بوده و گزینه بسیار مناسبی برای آنها به شمار می آید. با ابداع و ارائه فیبروز ابرو به سرعت مورد استقبال و مورد توجه در س راسر جهان قرار گرفت به طوری که پس از گذشت مدتی کوتاه برانکو تنها به متد فیبروز ابرو قانع و بسنده نشد و اقدام به ابداع روش هایی برای فیبروز لب، خط چشم و مژه ها پرداخت.خیلیم عالی



ماندگاری و جنس پوست


میزان ماندگاری در این روش با جنس پوست رابطه مستقیمی دارد. هرچه پوست چرب تر باشد دوام ابرو فیبروز شده کمتر است. البته همان طور که گفتیم حداقل شش ماه ثابت می ماند. با مشاهده از بین رفتن آثار آن می توانید با مراجعه به آرایشگر براحتی فیبروز ابروهای خود را ترمیم نمایید.


بولد بروز

برای بولد بروز می توان هم از سوزن مخصوص بولد استفاده کرد که تلفیقی از سوزن یو و سوزن سر کج است هم می توان با استفاده از سوزن یو مشکی زد. سوزن یو مشکی برای بولد بروز مناسب تر است و نتیجه بهتری دارد . تمامی این سوزن ها تولید کمپانی فی است و با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده است. پیشنهاد می کنم برای یکبار هم شده از یک سوزن اصل فیبروز استفاده کنید تا تفاوت آن را با سوزنهای چینی موجود در بازار احساس کنید.




از اینستا ما دیدن فرمایید 


instagram.com/up.microblad



http://cargoup.blogfa.com/




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد