محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

محله های ارزان استانبول


محله های ارزان استانبول کجاست؟ | ام تی سی هوم




ارزانترین محله های استانبول برای خرید ملک در 2022



خرید خانه در استانبول چه در محله های ارزان و چه در محله های گران، از اصلی ترین موارد مربوط به هزینه زندگی در ترکیه است. وقتی می خواهید در استانبول خانه بخرید باید از قبل اطلاعات کافی در مورد شهرستان ها، محله ها و سمت های ترکیه داشته باشید.




اسن یورت (Esenyurt)


پیشنهاد اول ما برای افرادی که می خواهند خانه های ارزان در ترکیه بخرند، اسن یورت است، چرا که اسن یورت، علاوه به اینکه جزء ارزان ترین محله های استانبول است، هم فاصله اش نسبت به دیگر محله های ارزان استانبول به مرکز شهر، کمتر است و هم از جمله ی محله های در حال رشد و به روز استانبول نیز می باشد. به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار گرفته است.


  


سلطان بیلی (Sultanbeyli)


منطقه‌ای در شمال شرق استانبول است که بیشتر مورد توجه غیربومیان بوده و در گذشته یکی از مناطق مهم استراتژیکی محسوب میشده. با توجه به اینکه سلطان بیلی از دیگر مناطق ارزان استانبول برای خرید خانه و از جمله مناطق خوش آب و هوا به حساب می‌آید در این منطقه شما با در نظر گرفتن شرایط محیطی می‌توانید ملک و آپارتمانی با قیمت مناسب و نسبتاً ارزان پیدا بکنید





بیلیک دوزو (Beylikdüzü)


این منطقه نسبت به قیمت املاکش، بافت شهری منظمی دارد. بیلیک دوزو، از امکانات شهری نسبتاً خوبی برخوردار است و به دلیل شهرسازی منظم، آپارتمان‌ها با فاصله ساخته شده‌اند و فضا و امکانات شهری آن در وضعیت تقریباً استانداردی قرار دارد. از دیگر برتری‌های آن، دسترسی به سواحل عالی و دریاست که از موارد مورد علاقه بیشتر ایرانی‌ها به شمار می‌رود. این محله بیشتر مختص قشر متوسط و تحصیلکرده است.






باشاک شهیر (Başakşehir)


حتما شما هم نام این محله در میان آگهی های خرید ملک در ترکیه را شنیده اید. باشاک شهیر در گذشته ای نه چندان دور جزو محله های فقیر و فاقد مدیریت شهری بود. اما از سال 2008 با بازسازی و ظاهر جدید، جزو بهترین مناطق و ارزانترین محله های استانبول برای سکونت خارجیان در ترکیه شده است. این محله که واقع در بخش اروپایی استانبول است. اگر قصد دارید به همراه فرزندان خود زندگی در استانبول را آغاز کنید؛ باشاک شهیر از نظر کیفیت و تعداد مدارس و امکانات رفاهی مناسب است.






از اینستا ما دیدن فرمایید تمام محصولات ترکیه هستند و به ایران ارسالی داریم


instagram.com/up.turkish_shop






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد