محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

گراتیس ترکیه




گراتیس گراتیس در استانبول برند گراتیس محصولات گراتیس فروشگاه گراتیس سایت  گراتیس واتسون - استانبول سرا



مقدمه


این فروشگاه برای خرید عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی بین مردم استانبول بسیار معروف است. اگر نزدیک سال نوی میلادی به آنجا سر بزنید تخفیف‌های خیلی خوبی در انتظار شماست. مردم استانبول هم در این زمان به این فروشگاه می‌آیند و اگر آنجا باشید خواهید دید که در زمانی بسیار کوتاه، قفسه‌ها خالی می‌شوند. در فروشگاه گراتیس برندهایی چون نیوآ، اورآل و گاش را می‌توانید بیابید. یکی شعبه پرطرفدار فروشگاه گراتیس در خیابان استقلال یا خیابان استقلال نیز است



 

 


فروشگاه گراتیس

 


فروشگاه های گراتیس محبوب ترین مرکز خریدهای لوازم آرایشی و بهداشتی در ترکیه میباشد.

محصولات گراتیس شامل لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو، محصولات بهداشتی آقایان، ادکلن و مام، محصولات مورد نیاز مادر و کودک، محصولات مخصوص سفر و وسایل تزییناتی برای خانه میباشد.

در اکثر زمان ها بویژه در زمان هایی مانند سال نو، عید فطر، روز مادر و روز زن محصولات گراتیس از تخفیفات 50 الی 70 درصد برخوردار میشود.




برندهای مختلف


The Balm و Wet n Wild را به صورت انحصاری در فروشگاه‌های گراتیس پیدا کنید. به‌علاوه محصولات متنوع از صدها برند مشهور و معتبر دیگر مانند Tony & Guy ، L’oreal، Oral-B، Nivea، Nude، Max Factor، Maybelline، Johnson، Head & Shoulders، Gillette، Flormar، Ax و... نیز در گراتیس پیدا می‌شوند. این فروشگاه یکی از پیشگامان عرضه‌ برندهای جدید و هیجان‌انگیز آرایشی و بهداشتی است و تنوع محصولاتش نیاز مشتریان را به خوبی پوشش می‌دهد. فروشنده‌های گراتیس در تمام شعب، توضیحات خوبی برای محصولات ارائه می‌کنند. قبل از خرید محصولات جدید حتماً از آن‌ها مشاوره بگیرید.



از اینستا ما دیدن فرمایید تمام محصولات ترکیه هستند و به ایران ارسالی داریم


instagram.com/up.turkish_shop

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد