محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

بهترین مکمل مو


معرفی 7 قرص مکمل برای پوست و مو | روژا شاپ


مقدمه


مراقبت از مو همیشه به معنای خرید شامپوها و ماسک‌ موهای گران‌قیمت نیست. تا به حال از خودتان پرسیده‌اید مراقبت از مو یعنی چه؟ چه روش‌هایی برای مراقبت از مو وجود دارد؟ چطور می‌توانید موهایتان را تقویت کرده و از ریزش آن‌ها جلوگیری کنید




تقویت مو با زینک پلاس و یونی زینک


حتما تا به حال نام قرص های زینک پلاس را شنیده اید. یونی زینک و زینک پلاس سرشار ویتامین های گروه ب و ث هستند که باعث افزایش ضخامت موهایتان می شوند. این قرص یکی از بهترین قرص های تقویت مو است. تهیه قرص های زینک پلاس بسیار اسان است و تقریبا در تمامی داروخانه های سراسر کشور می توانید این قرص را تهیه و به صورت روزانه مصرف کنید. پس از مدتی قطعا تاثیرات مصرف زینک بر روی استحکام موهایتان را احساس خواهید کرد.



چرا از مکمل‌های ضد ریزش مو استفاده کنیم؟


علت ریزش مو در بسیاری از موارد به کمبود ویتامین‌ها در بدن مربوط می‌شود. گاهی رژیم غذایی انسان جوابگوی نیازهای بدن نیست و در برخی موارد نیز به دلیل برخی اختلالات جذب ویتامین‌ها در بدن به خوبی صورت نمی‌گیرد و مشکل ریزش مو شدیدتر می‌شود. در چنین مواردی استفاده از مکمل‌های غذایی به منظور جبران کمبود ویتامین‌ها در بدن ضروری خواهد شد. کمبود ویتامین‌های A، B، C، D و E و املاح معدنی نظیر روی و آهن از عوامل ریزش مو به شمار می‌آیند


قرص سیستین ب 6 زینک


معمولا کمبود ویتامین ب در بدن خودش را به صورت ناخن‌های شکننده و موهای نازک نشان می‌دهد. کمبود زینک یا روی نیز با علائمی مانند ریزش مو و آسیب های بستر و بافت ناخن مشخص می‌شود.


قرص یونی زینک


نام آشنای مکمل معروف پوست و مو برای خانم و آقایان ایرانی؛ بسیاری از افراد با این مکمل آشنا هستند. محتویات این مکمل شامل زینک ،ویتامین C و ویتامین‌های گروه B( شامل B1/ B7/B12/B9)هستند.


به دلیل غنی بودن گروه ویتامین های ضروری برای پوست و مو ، این مکمل در بسیاری از اوقات برای رفع مشکلات ریزش و شکنندگی ناخن ها تجویز و توصیه شده است.


 


اثرات مصرف این مکمل نیز در دوره 2 الی 3 ماهه بهتر مشخص میشود. البته قابل ذکر است که مصرف این قرص به دلیل .وجود زینک ممکن است برای بعضی افراد موجب حالت تهوع و دل به هم خوردگی شود. به همین دلیل بهتر است با بدون توصیه پزشک از این مکمل استفاده نکنید.



این قرص ترکیبی از ویتامین ب و زینک، مکملی مناسب برای کنترل ریزش مو و افزایش استحکام ناخن و قابل استفاده برای خانم ها و آقایان است.



از اینستا ما دیدن فرمایید تمام محصولات ترکیه هستند و به ایران ارسالی داریم


instagram.com/up.turkish_shop




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد