محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

پوست سبزه چه رنگ لباسی بهش میاد


چه رنگ لباسى به پوست سبزه میاد - زیبامون


توناژ پوست


توناژ پوست اکثر افراد سبزه سرد است و اغلب این افراد در دسته گرم قرار دارند حتی افرادی که دارای پوست زیتونی و مایل به سبز هستند نیز سرد محسوب نمی شوندو فقط خیلی هم گرم نیستند.


این افراد نباید رنگ های سرد بپوشند زیرا رنگ های سرد با پوست شان تناسب خوبی ندارند و چهره را کدر و وا رفته نشان می دهد پس بهتر است رنگ های گرمی مانند نارنجی، قهوه ای، زرشکی انتخاب کنند و در صورت پوشیدن لباس با رنگ سرد مثل مانتو آبی حتما لباس های دیگری از رنگ گرم (مثلا شال قرمز) انتخاب کنید که سردی آن را خنثی بکند




رنگ گرم

اگر شما تمایل دارید لباسهایی که رنگ آن ها سرد است را برای پوشیدن انتخاب نمایید بهتر است رنگ سایر لباسهایتان را از بین رنگ های گرم انتخاب کنید تا چهره تان جذابیت خودش را از دست ندهد. بهترین رنگ های گرم برای پوستی سبزه رنگ هایی نظیر قهوه ای و زرشکی و نارنجی می باشند.




نکته مهم


اینکه یک لباس زیبا و باکیفیت تهیه کنید خیلی خوب است اما  بکار بردن سبک‌ ها و رنگ‌ های مناسب با رنگ پوست شما نکته مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید تا لباس در تن شما جذابیت داشته باشد و به اصطلاح خودش را نشان دهد.


سعی کنید رنگ پوست خود را بخوبی بشناسید تا در انتخاب رنگ لباس براحتی تصمیم بگیرید. اگر پوست تیره ای دارید از رنگ لباس مناسب برای پوست های تیره استفاده کنید.





زرشکی و خرمایی 


 پیشنهاد می کنیم در روزهای سرد سال حتما پالتو یا بارانی زرشکی بپوشید ، زرشکی جلوۀ زیبایی شما را دوچندان خواهد کرد.


سبز زیتونی


 لباس هایی سبز با تُن زیتونی در تن افراد سبزه بسیار خودنمایی می کند.



رنگ لباس های زرد


 شاید تا بحال خیلی شنیده باشید که این رنگ یکی از بهترین رنگ ها است که برای افراد سبزه مناسب تر است و جذابیت خاصی به فرم صورت آنها می دهد. لباس مجلسی با رنگ زرد و روشن می تواند انتخاب فوق العاده، ایده آل و مناسب برای این افراد باشد.




رنگ مورد علاقه


 اگر رنگ مورد علاقه شما در طیف رنگ های نامناسب پوست شما قرار دارد، می توانید آن را با ترکیب سایر رنگ ها، به استایل خود اضافه کنید و حتی می توانید با آزمایش طیف گسترده ای از رنگ ها، رنگ مناسب پوست خود را بیابید.



رنگ پوست خواننده معروف


اگر پوست شما همرنگ پوست جاستین تیمبرلیک (Justin Timberlake) ، یکی از بازیگران مشهور آمریکایی ، است؛ بهتر است لباس هایی به رنگ های آبی کمرنگ، صورتی کمرنگ، بنفش کمرنگ، زرد کمرنگ و رنگ هایی خنثی مثل بژ روشن و خاکستری روشن به تن کنید. در مقابل از پوشیدن لباس هایی با رنگ های اصلی و تند، همچنین رنگ های سیاه و سفید خود داری کنید. این رنگ ها تناسبی با چهره شما نخواند داشت.




از اینستا ما دیدن فرمایید تمام محصولات ترکیه هستند و به ایران ارسالی داریم


instagram.com/up.turkish_shop


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد