محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

پیراهن هاوایی مردانه چیست؟



⭐️4روش ست کردن مناسب پیراهن هاوایی - ایران پوشاک


مقدمه


پیراهن هایی با یقه باز، آستین گشاد و دکمه هایی که گاه در تمام طول لباس و گاه تنها تا بالای سینه قراردارند،  با طرح های مختلف و جذاب روی پارچه ی ظریف و خنک که به پیراهن مردانه هاوایی معروف است، 


در دهه 1960 پیراهن هاوایی کاملا همه گیر شده بود و پس از گذشت 5 سال برندهای گران قیمتی مانند گوچی شروع به تولید پیراهن های هاوایی با طراح های الهام گرفته از نمادهای ژاپنی کردند که با استقبال فراوانی مواجه شد. تاریخچه پیراهن هاوایی به ما می گوید مردم در آن زمان به دنبال این بودند که مقداری نور، رنگ و شادابی وارد زندگی خود کنند. در واقع پوشیدن یک پیراهن هاوایی با رنگ و طرح خاص و شاد می توانست روز یک نفر را بسازد.

ناگفته نماند که در ایران بنام پیراهن بامشادی هم معروف است



ست کردن رنگ ها با پیراهن هاوایی


اگر یک پیراهن هاوایی با رنگ های سبز، قرمز، آبی، نارنجی و قهوه ای دارید می توانید آن را با شلوارهای کرم یا خاکی ست کنید.


علاوه بر این شما می توانید پیراهن هاوایی با رنگ های سفید، کرم و خاکستری را با رنگ های متضاد مشکی، آبی یا سرمه ای استفاده کنید.


استفاده از پیراهن هاوایی با رنگ های مشکی، قرمز تیره و به طور کلی تیره تر با شلوارک های تیره و تک رنگ یا شلوار جین آبی بهترین شکل را دارند.


پیراهن های هاوایی بنفش، صورتی، برنز، خاکستری، سبز و آبی با شلوارهای مشکی یا سرمه ای کاملا ست هستند.



پیراهن های هاوایی را می توان با شلوار کتان و جین و هر شلوار راحتی به تن کنید. پیراهن های هاوایی را هرگز با شلوارهای طرح دار نپوشید. برای شیک شدن از شلوار و یا شلوارک های ساده و ست با رنگ پیراهن تان به تن کنید.



همه پسند


هنگام خرید پیراهن هاوایی ، بهتر است دو یا سه تا از آنها را بخرید ، زیرا این دختر ، خواهر شما ، همسرتان یا حتی مادر شما به محض این که از آنها مدل تهیه کند این پیراهن رنگارنگ و شاد را می بیند. آنها این کار را خواهند کرد. “اما علی رغم این تبلیغات منفی ، آقایان هنوز در حال خرید این پیراهن ها بودند


دقت در لباسهای دیگر


 آن را با چه رنگ دیگری ترکیب کنید. در واقع ، چون پیراهن هاوایی طرح دار و پر از اشکال مختلف است ، اگر در تنظیم آن با رنگ های دیگر دقت نکنید ، به احتمال زیاد ظاهر شما را گیج می کند.



از اینستا ما دیدن فرمایید تمام محصولات ترکیه هستند و به ایران ارسالی داریم




instagram.com/up.turkish_shop



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد