محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

مزایای دامن برای دختران

مدل بلوز دامن خانگی و مجلسی | مدلهای جدید بلوز و دامن دخترانه و زنانه شیک




مقدمه


اغلب خانم‌ها برای هر مناسبتی از خرید گرفته تا مهمانی و قرارهای دوستانه شلوار را انتخاب می‌کنند، انتخاب شلوار به عنوان استایل غالب در بانوان ایرانی بنا به اجبار بیشتر دیده می‌شود، البته همیشه هم از روی اجبار نیست، گاهی به دلیل سختی ست شدن مانتو با دامن از پوشیدن آن صرفنظر می‌کنند. 


مانند سایر سبک های لباس، یک دامن مانند دوران قدیم و اکنون حیا محافظت می کند . یک دامن کوتاه همچنین آزادی حرکت نهایی را فراهم می کند زیرا هیچ درز فاقی وجود ندارد. این ساده ترین لباس برای پوشیدن یا درآوردن است.



چند نکته اساسی


نکات مهم استایل با دامن راسته

دامن‌های کوتاه راسته را با یک شومیز جذب مشکی ست کنید. برای جلوه بیشتر از یک پاپیون سفید و پهن استفاده کنید.


برای یک ظاهر رمانتیک و عاشقانه دامن کوتاه زنانه خود را با رنگ متضاد ست کنید.


اگر ظاهری کلاسیک‌تر می‌خواهید ست کردن دامن مشکی با بلوز سفید و استفاده از یک پاپیون یا دستمال گردن قرمز، استایل جذابی به شما می‌دهد.


برای داشتن استایلی غیر رسمی و راحت می‌توانید دامن جینتان را با چند لایه پیرهن بپوشید. تی‌شرت‌های گشاد طرحدار را روی بلوزهای راه‌راه جذب بپوشید. جین‌های تیره برای این استایل انتخاب مناسب‌تری هستند.


کجا و چگونه دامن بپوشم


پوشیدن دامن در فصل بهار و تابستان به خصوص در مناطق سردسیر راحت تر است. اگر قصد دارید در زمستان دامن بپوشید، دامن های چرمی و پشمی را با جوراب های ضخیم و چکمه های بلند ترکیب کنید تا از پاهایتان در برابر سرما محافظت کنید و عالی به نظر برسید



در قدیم


درگذشته لباس ها عموما شکل تونیک داشتند به شکل بالاتنه و پایین تنه بودند. با گذشت زمان تفکیک دامن و بالا تنه اتفاق افتاد و این تفکیکی نظر بسیاری از بانوان را به خود جلب نمود. استفاده از دامن به خانم‌ها این جایزه را داد که در پوشش خود تنوع ایجاد کنند و تصویر های زیبایی از خود ایجاد نمایند. ا



مینی یا کوتاه


همان طور که از اسمش پیداست دامن مینی یا کوتاه، بالای زانو قرار می‌گیرد. دسته دوم دامن‌ها تا روی زانو می‌آیند و به همین اسم هم شناخته می‌شوند. میدی‌ها بین زانو و مچ پا قرار می‌گیرند و ماکسی‌ها روی مچ پا را می‌پوشانند




 دامنهای بلند دخترانه


دامن های بلند در انواع مدل های ساده و طرح دار و مجلسی موجود هستند که بهتر است شما طرح دامن را با توجه به مکانی قرار است دامن را در آنجا بپوشید انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که به همراه دامن های بلند می توانید شومیز و بلوز یا تاپ های نیم تنه را بپوشید که برای داشتن ظاهر و تیپی جذاب بهتر است طرح و رنگ لباس انتخابی تان با طرح و رنگ دامن مطابقت و همخوانی داشته باشد



دامن کژوال


مدل این دامن‌ها ساده، معمولا راسته و بدون زرق و برق است و رنگ‌شان طیفی از مشکی، زغالی، سرمه‌ای، سبز تیره و طوسی است.


علاقه مردان به دامن زنانه


 هیچ کس دقیق نمی داند که علاقه مردان به دامن دقیقا از کجا شروع شده است، اما آمار های نشان می دهد که حداقل 75 درصد مردان عاشق دیدن زنان و یا همسران خود با دامن هستند. عموما دامن ها به دلیل راحتی و زیبایی که دارند و حس آزادانه ای را به زنان می دهد، از بهترین الیاف طبیعی تولید شده اند. از سوی دیگر طرح های بسیار جذاب این نوع لباس ها سبب شده است تا نظر مردان را به خود جلب نماید. یکی دیگر از جذابیت هایی که سبب محبوبیت دامن در نزد مردان شده است، مناسب بودن این نوع لباس برای رقصیدن و یا معاشرت های زناشویی است.




از اینستا ما دیدن فرمایید تمام محصولات ترکیه هستند و به ایران ارسالی داریم


instagram.com/up.turkish_shop



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد