محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

استایل روزانه


یه استایل شیک خاصهه دخترونه نظرتون مدل های بیشتر در پیج لاکچری استایل مد روز  دخترونه استایل جدید :: ایجیگا



روی رنگ های پاستیلی تمرکز کنید


یکی دیگر از ترند های امسال رنگ های پاستیلی است. این رنگ ها برای تابستان عالی هستند اما در فصل های سرد نیز می‌توان از این رنگ ها استفاده کرد. به رنگ‌هایی مانند کاراملی روشن، صورتی روشن، آبی روشن، هلویی، نعنایی روشن، بنفش روشن، موزی و… رنگ‌های پاستلی گویند.



استایل خیابانی چیست؟


استایل خیابانی یکی از نمونه های پوشش متداول در دنیای مد می باشد. استایل خیابانی از دنیای فشن بریتانیا شکل گرفت. گستردگی و اشتراکات متفاوت از شاخه های اصلی این استایل به حساب می آید.



لندن


سبک استایل خیابانی ابتدا در خیابان‌های لندن دیده شد و سبک لباس پوشیدن جوانان و نوجوانان در دوره پس از جنگ را مورد محوریت قرار داد. جوانان و نوجوانانی که صاحب پول و درآمد شخصی شدند از طریق لباس پوشیدن، فردیت و شخصیت فردی خود را به جامعه نشان دادند.  


تبلیعات


بخش قابل توجهی از تبلیغات تلویزیونی، فضای مجازی، سایت‌های اینترنتی و حتی بیلبوردهای خیابان به تبلیغات استایل جذاب اختصاص یافته است و این خود نشانه اقبال و توجه مردم به نوع پوشش و شیک بودن آن است



استفاده از شال پهن در استایل روزانه


شاید این مدل اغلب کمی پیچیده و گیج‌کننده برای پوشیدن محسوب شود. با این حال، هنگامی که بر روی آن تسلط پیدا می‌کنید، می توانید مدل های دیگر را برای بستن انتخاب کنید. راه‌های بسیار زیادی وجود دارند که شما می‌توانید یک روسری را بر اساس استایل روزانه خود، که آن را زیباترین سبک موجود می دانید ببندید. اگر یک شال پهن در کمد خود دارید؛ بهتر است از آن استفاده کنید




از اینستا ما دیدن فرمایید تمام محصولات ترکیه هستند و به ایران ارسالی داریم




instagram.com/up.turkish_shop



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد