محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

چگونه استایل شیک بسازم


چگونه استایل شخصی خودمان را داشته باشیم و آن را بسازیم | مجله کوروش



اگر استایل شخصیتایتان را بدانید چه میشود


برای شما خرید کردن و ست کردن لباس ها آسان تر می شود و همچنین انتخاب هایتان نیز گسترده تر می شوند.همچنین شما می‌توانید مدام بین تیپ های متفاوت بچرخید و هیچ وقت از تیپ و ظاهر تان خسته نشوید. به کمک یک استایل خود ساخته شما در چشم سایرین نیز جذاب تر میشوید. اگر تصمیم گرفته اید که برای خودتان یک تیپ جدید بسازید قدم های بعدی را حتما دنبال کنید.




استایل شخصی


برای داشتن یک استایل شخصی قبل از هر چیز باید خودتان و شخصیت تان را به خوبی بشناسید. شما دوست دارید چگونه لباس بپوشید؟ فردی محافظه کار و یا اهل ریسک کردن هستید؟ بیشتر پوشیدن لباس های رسمی را دوست دارید و یا ترجیح می دهید لباس های راحت بپوشید؟ سبک کلاسیک برای شما جذاب تر است یا سبک مدرن؟ برای اینکه استایل شخصی خاص مردانه یا زنانه خودتان را داشته باشید کمی به علایقتان در لباس پوشیدن فکر کنید.


 

خبر خوب


کارشناسان مد می‌گویند شما نیازی به یک دوجین لباس و کفش ندارید. بلکه استایل شخصی شما با چند دست لباس کاربردی و مناسب شکل می‌گیرد.





توجه


یکی از مهم ترین رموز شیک پوشی خانم ها این است که آنها متناسب با اندام خود لباس می پوشند. برخی از لباس ها برای اندام گلابی شکل و برخی دیگر برای اندام های سیبی شکل مناسب اند. لباس انتخابی خانم های کوتاه قد باید آنها را بلندتر و کشیده‌تر نشان دهد و خانم های چاق و تو پر نباید طوری لباس بپوشند که اندامشان از آنچه که هست، چاق تر دیده بشود.



اکسسوری ها


اکسسوری ها معجزه میکنند، بیشتر خانم ها اکسسوری ها را نادیده میگیرند و شاید اصلا از آن ها استفاده نکنند اما بهتر است بدانید یک ساعت شیک یا یک انگشتر زیبا تاثیر ویژه ای در شیکپوش به نظر رسیدن شما دارند.



چند سوال


 شخص خوشتیپ همیشه در کانون توجه قرار می گیرد. شخصی که خوشتیپ است بیشتر از هر کس دیگری دیده می شود. چشم ها را جذب می‌کند و همه تمرکز ها را به سمت خود متمایل می سازد. پرسشی که باید پاسخ بدهید این است که آیا شجاعتش را دارید؟ آیا اعتماد به نفس کافی را برای این موضوع را دارید که همه به شما نگاه کنند



استایل یونیفرم


پس از آن که اعتماد به نفس لازم را برای ابراز خودتان پیدا کردید، وقت آن است که استایل شخصی خودتان را بسازید. منظور از استایل شخصی چیست؟منظور همان استایل یونیفرم است: یعنی سبک پوشش منحصر به فرد و ویژه خودتان که متشکل است از تمامی سلایق شخصی، مفهومی که دوست دارید با لباس هایتان به دیگران برسانید، سبک مورد علاقه خودتان و از آن مهمتر، مفاهیمی که در درون جزئیات تیپ شما، نظیر رنگ و غیره.



استایل یونیفرم


 استایل یونیفرم، لزوماً به معنی همواره یک لباس تکراری پوشیدن نیست. بلکه به معنی رعایت یک ساختار و سیلوئت مشخص و تغییر دادن جزئیات درون آن است. بسیاری از استالیست ها همیشه برای معرفی استایل یونیفرم، کارل لاگرفلد،  طراح بزرگ برند شنل را مثال می زنند. با نگاهی مختصر به عکس ها و بررسی استایل شخصی لاگرفلد، به راحتی متوجه خواهید شد که استایل او یک ساختار مشخصی دارد و در قسمت سیلوئت ها و طراحی محیطی، همواره ثابت میباشد



از اینستا ما دیدن فرمایید تمام محصولات ترکیه هستند و به ایران ارسالی داریم


instagram.com/up.turkish_shop


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد