محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

معرفی برند گوچی


معرفی برند ایتالیایی گوچی (Gucci)






مورد احترام و بزرگ



گوچی در طول تاریخ خود یکی از مورد احترام‌ترین و تحسین‌شده‌ترین برندهای لاکچری در صنعت مد بوده است. این برند از زمان تاسیس در سال ۱۹۲۱ که به‌عنوان یک فروشگاه محصولات چرمی شروع به کار کرد تا به امروز مجموعه‌ای از طراحی‌ها و محصولات منحصر به‌فرد را به بازار عرضه کرده که نمادی از مد لاکچری، تولید باکیفیت و طراحی خاص بوده است. از نظر اغلب کارشناسان صنعت مد، هنر بی عیب و نقص و طراحی هوشمندانه در تمام اجزاء محصولات این برند نمایان است.






اسب سواران 



گوچی کار خود را با ورزش سوارکاری که در آن روزها طرفداران بسیاری داشت آغاز کرد و اولین مشتریان این برند، اسب سواران بودند که از محصولات چرمی گوچی که به آنها قطعه های فلزی هم اضافه می شد خریداری می نمودند



ایتالیا مهد گوچی


برند گوچی متعلق به کشور ایتالیا و واقع در شهر فلورانس می‌باشد. گوچی جزو پرفروش‌ترین برندهای کشور ایتالیا به شمار می‌رود. گوچی برندی ایتالیایی در صنعت مد و پوشاک است. این برند امروزه به یکی از شناخته شده‌ترین نام های صنعت مد تبدیل شده است.


 



معرفی لوگوی گوچی


برند گوچی سه لوگوی اصلی دارد. ولی لوگویی که به چشم همه ما آشنایی است. به شرح شکل زیر است. سه خط موجود در این لوگو که به رنگ های سبز، قرمز و سبز نمایش داده میشود که یکی از اصلی ترین لوگو های برند گوچی است. آرم گوچی نشان دهنده گوچیو گوچی است. طراح و بنیانگذار افسانه ای مد، که متشکل از دو (G) بهم پیوسته، که آرم گوچی هیچ تردیدی در مورد سهم وی در صنعت مد جهان باقی نمیگذارد. همچنین این آرم حاوی نشان گوچی است.



کار بشر دوستانه گوچی



گوچی همچنین در همکاری با Kering Corp می‌کوشد با خشونت عیله زنان مقابله کند.



در بخش فرهنگی، شرکت همکاری نزدیکی با بنیاد فیلم مارتین اسکورسیزی (The Film Foundation) برای سرمایه‌گذاری روی محصولات با کیفیت سینمایی مانند La Dolce Vita و Once upon a time in America دارد.








از اینستا ما دیدن فرمایید تمام محصولات ترکیه هستند و به ایران ارسالی داریم




instagram.com/up.turkish_shop



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد