محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop
محمد

محمد

آنلاین شاپ ترکیه instagram.com/up.turkish_shop

با هتل های معروف جهان آشنا شوید


با عجیب ترین هتل های جهان آشنا شوید



هتل ریتا هوپنر


در شهر گرامادو یکی از بهترین هتل های جهان به نام ریتا هوپنر قرار دارد. این هتل در میان یک پارک بسیار بزرگ و زیبا جای داشته و شامل چندین آپارتمان و کلبه ییلاقی بوده که در کنار آن ها استخرهای بسیار زیبایی دیده می شوند. با اقامت در این مورد از هتل های معروف جهان می توانید از اینترنت، پارکینگ، امکانات تفریحی برای کودکان، اتاق ملاقات، اتاق ضیافت، رستوران، سالن بدنسازی استفاده کنید. هزینه شبی اقامت در چنین هتلی بین 109 تا 262 دلار آمریکا است.




شیمائو درشانگهای، چین




این هتل  چیزی شبیه به سرزمین عجایب است، ۳۲۸ اتاق دارد که نمایی از یک آبشار ۹۰ متری دارد، همچنین برخی از بخش‌های آن مانند رستوران و لابی در زیر آب قرار گرفته‌اند. همچنین در این منطقه برای برنامه‌های تفریحی مانند پریدن از ارتفاع با طناب و سنگ‌نوردی نیز مکان تعبیه شده است.




  

هتل چراغان پالاس  استانبول ترکیه


این هتل به دلیل امکانات لاکچری اش شهرت پیدا کرده است. این هتل ۵ ستاره و لوکس در حقیقت در یک قصر نوسازی شده متعلق به دوره عثمانی و درست در کنار تنگه بسفر قرار گرفته است و با ظاهر باشکوه و امکانات بی نظیرش یکی از هتل های نمادین و زیبای استانبول به حساب می آید. رستوران توگرا که به ارائه غذاهای عثمانی می پردازد و همین طور رستوران لاله دان، جزء بهترین و مشهورترین رستوران های شهر محسوب می شوند. اینترنت وای فای رایگان، استخر شنا، پارکینگ رایگان، سرویس شاتل فرودگاه و دسترسی بسیار خوب به دیدنی ها و جاذبه های استانبول از جمله مزیت های این هتل لوکس هستند.


آدرس: Çırağan Caddesi No. 32 Beşiktaş, Istanbul, Turkey




هتل کیمالا- پوکت، تایلند


در روستای ایووک که حال و هوای گرمسیری دارد، هتلی با کلبه‌های کاهگلی، استخر و باغ گیاه که تراس‌های آن رو به جنگل انبوهی در طول دریای آندمان است.


در این هتل برنامه‌های جنبی زیادی از جمله مدیتیشن، کلاس‌های رزمی، غواصی، قایق سواری دارد که جز دیگری از زندگی لوکس محسوب می‌شود.



شهر بازی های ازمیر



هتل کیمالا در پوکت، تایلند


در روستای ایووک که حال و هوای گرمسیری دارد، هتلی با کلبه‌های کاهگلی، استخر و باغ گیاه که تراس‌های آن رو به جنگل انبوهی در طول دریای آندمان است.


در این هتل برنامه‌های جنبی زیادی از جمله مدیتیشن، کلاس‌های رزمی، غواصی، قایق سواری دارد که جز دیگری از زندگی لوکس محسوب می‌گردد







هتل مایلستون


اگر به لندن سفر می کنید و می خواهید در فضایی آرام اقامت داشته باشید، حتما سری به هتل مایلستون بزنید. در این مورد از معروف ترین هتل های دنیا اتاق های مختلفی شامل اتاق خانوادگی، سوئیت، اتاق سیگاری ها، اتاق مخصوص غیر سیگاری ها، اتاق کاهش تحرک و اتاق آشپزخانه دار وجود داشته که در مجموع 62 مورد هستند. برای شبی استراحت در این هتل 5 ستاره باید بین 345 تا 610 دلار آمریکا هزینه کرد.






آپ کارگو


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد